• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

UNA - novi multimedijski projekat: Uskoro stiže u Srbiju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu

Izvor Promo

Ove jeseni UNA donosi vrhunske televizijske formate i digitalne sadržaje za više od 10 miliona korisnika

 UNA medijski projekat televizija aplikacije i produkcija Izvor: Una

UNA, novi multimedijski servis u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalacaa i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekat na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.

Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvaraće raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekat se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korišćenje state-of-the-art rešenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija, a koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primjenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde.

U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosiće pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvijezda vodiće, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije sa televizijskim sadržajem.

Brand UNA inspirisan je prekrasnom rekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obeležavaju ovaj region, UNA želi da svojoj publici pruži najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac sa dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu, Fox TV Srbija.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Direktorka programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regionu: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilionske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regiona: Direct Media i Publicis Media.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, raduje se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga.

(Promo)

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop