Autor zadataka u popularnom kvizu "Slagalica" otkrio je malo poznatu tajnu o prvoj igri.
Ivan Andonov objasnio je da prva igra u kvizu nije baš onakva kakvu je mi gledamo na malim ekranima. On je gostujući u podkastu "Život na srpskom" otkrio da je prva igra u kvizu "fingirana".
Na sajtu RTS-a u opisu igre "Slagalica" stoji da takmičari "od ponuđenih dvanaest slova sastavljaju najduže reči u skladu sa srpskim književnim jezikom". Ukoliko pažljivo pročitate opis igre, shvatićete da riječ "ponuđenih" nije slučajno izabrana, mada se dok gledamo "Slagalicu" stiče utisak da takmičari učestvuju u kreiranju tog niza.
Iako djeluje da takmičari govoreći "stop" zaustavljaju kompjuter na nekom od slova koja se nasumično vrte. Zapravo, samo je redosljed eventualno slučajan - sada znamo da je niz slova od kojih treba sastaviti riječ unaprijed pripremljen.
I to je dobra stvar. Vodi se računa da od njih zaista može da se sastavi neka riječ. Kada bi izbor slova bio potpuno slučajan, vjerovatno bi i takmičari i publika imali mnogo teži zadatak, ponekad i nerješiv. To ipak, tvrdi Andonov, ne važi za druge igre.