• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Logo Eurosonga: Umesto šljive, ušće!

Predstavljen je novi logo izbora za pesmu Evrovizije u Beogradu!


Novi logo je osmislio režiser Boris Miljković sa svojim kreativnim timom, a za razliku od prethodnog rešenja, koje je izazavalo lavinu negativnih kritika (čak su potpisivane i internet peticije za njegovo ukidanje), izgled novog loga su prihvatili članovi referentne grupe EBU (Evropske radiodifuzne unije) koji imaju odlučujuću reč u izboru loga.

Da podsetimo, prethodni logo predstavljao je šljivu, trubu i poljubac.

Novi logo je, naravno, u bojama zastave zemlje domaćice - Srbije, i predstavlja elemente beogradskog Ušća, muzičke note… Scena šoua biće prilagođena novom idejnom rešenju, pod sloganom "The confluence of sound".

U centru je violinski ključ predstavljen kao "sudar" crvene i plave boje, a oko njega se kolorit razliva i raspršuje.

Izbor za pesmu Evrope biće održan krajem maja u Beogradskoj areni, a voditelji će biti izabrani u realiti šou emisiji "Evropsko lice", koja se emituje ponedeljkom u 21 h na RTS-u.

(www.mtsmondo.com)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA