Banjaluka će u subotu, 12. septembra biti domaćin najboljih svjetskih reklama. Noć reklamoždera završiće uz nastup sjajnog Massima Savića.
Kako je i sam najavio, Massimo će u subotu Banjalučanima predstaviti pjesme sa novog albuma „1 dan ljubavi“, ali i stare hitove uz koje su mnogi odrastali.
„Ono što je sigurno je da ću izvesti pjesme Arsena Dedića. On je čovjek kakav se jednom rađa, a ja sam imao čast da sa njim mnogo sarađujem“, rekao je Massimo i najavio da nas očekuje sjajan koncert, kao što smo od njega već i navikli i dodao kako je zadovoljan reakcijom publike na novi album.
„Zadovoljan sam reakcijom, ali mnogo ljudi ne zna da na albumu gitare sviram ja, a na koncertu ne mogu, jer to zahtjeva veliku koncentraciju. Imam jako dobar bend i uvijek uživam kada nastupamo zajedno“, izjavio je Massimo.
A za sjajnu organizaciju pobrinuće se Buzz Consulting, čiji je direktor Davor Maksimović rekao da su ponosni što Noć reklamoždera polako postaje tradicija.
„Drago mi je što je i Banjaluka uvrštena na listu zemalja, poput Pariza, Brisela, Meksiko Sitija u kojima se održava ova manifestacija“, naglasio je Maksimović.
Kao i većinu dešavanja i Noć reklamoždera podržala je kompanija m:tel.
„Mi se kao i uvijek trudimo da budemo dio svih događaja u Banjaluci koji vrijede. Ove godine smo bili generalni sponzor skoro svih manifestacija u ovom gradu, kako sportskih, tako i kulturnih. Samim tim pokušavamo zadržati povjerenje naših korisnika“, rekao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju u kompaniji m:tel.
Ono što je bitno naglasiti da će kompanija m:tel obradovati prve posjetioce na Akvani, pa vas podsjećamo da će kapije biti otvorene već u 20 časova.
Cijena ulaznice za Noć reklamoždera iznosi osam KM.