"Noć reklamoždera", najveći spektakl u svijetu reklama održan je sinoć na banjalučkoj Akvani u okviru koje je nastupio i Massimo Savić.
Ali krenimo ispočetka. Projekcija najboljih svjetskih reklama otvorena je jednim vatrenim nastupom. Plesači sa vatrom zagrijali su publiku i prvi blok reklama, uz neizostavne m:tel kokice, mogao je da počne.
Reklame koje su prikazane povele su nas na putovanje kroz vrijeme i prostor, a prema reakcijama publike odabir je bio pravi. Od ruskih klovnova do trikova za slanje jeftinih sms-ova iz Obale Slonovače, prezentacije donjeg veša u Japanu do spektakularnih kadrova Pariza iz ’50-ih godina, ali i rasplesanih beba koje su nas nasmijale do suza.
Prvih 45 minuta brzo je prošlo, a onda je uslijedilo dodatno zagrijavanje uz DJ-a Nebs Jacka, čiji su miksovi podigli publiku na noge. Nakon malo plesanja, uslijedio je i drugi blok reklama, na koje niko nije ostao ravnodušan.
Reklame koje su prikupljane godinu dana, a onda pažljivo probrane, donijele su najkvalitetnije marketinške ideje iz svih krajeva svijeta. "Seksi“ reklame, reklame poznatih svjetskih brendova u svijetu automobila, ali i obične vode, publika je ispratila brojnim aplauzima.
Odabrana je i najbolja m:tel reklama, a titulu je odnijela „m:tel Total Group TVC“. Nama je, u skladu sa aktuelnim dešavanjima, ipak najviše pažnje izazvala upravo ova.
A onda je došao red i na nagrade. Banjaluka je dobila tri ambasadora. Fudbaler Srđan Babić mladi reprezentativac Srbije, Aljoša Janković i Lazar Mutić, kadetski reprezentativci BiH u košarci, prije par mjeseci donijeli su zlatne medalje u svoj grad, pa su zbog svog talenta i doprinosa postali i zlatni ambasadori Banjaluke. Kompanija m:tel, koja je bila i generalni sponzor ove manifestacije, poklonila je jednoj sretnoj dobitnici mobilni telefon Huawei, ali i VIP ulaznice za Noć reklamoždera u Parizu.
A onda je na scenu izašao čovjek koji preko 30 godina nikog ne ostavlja ravnodušnim. Massimo Savić, čovjek jedinstvenog glasa i uvijek specifičnog nastupa, pjevao je Banjalučanima neprekidna dva sata. Slušali smo hitove sa novog albuma, koje je publika ispjevala zajedno s njim, ali i one malo starije zbog kojih smo ostali bez glasa. Zvuk je bio savršen, a redale su se „Kladim se na nas“, „Ne dam grijehu na tebe“, „Dodirni me slučajno“, ali su najveće ovacije kod publike izazvale „Indija“, „Odjednom ti“ i „Zamisli život u ritmu muzike za ples“.
Massimo se nakon dva sata odlične svirke zahvalio publici, ali to nije bio kraj. Neumorni Banjalučani vratili su ga na bis. „Otpjevaćemo vam još nekoliko pjesama, ne smijemo pretjerati. Treba stati jesti kad je najslađe“ prokomentarisao je Massimo.
I stali smo kad je bilo najslađe, brojni Massimovi hitovi nisu bili otpjevani, ali ga baš zbog toga s nestrpljenjem ponovo očekujemo u gradu na Vrbasu.
Banjaluka se ovom manifestacijom našla u odabranom društvu svjetskih poslovnih metropola poput Pariza, Dubaija, Meksiko Sitija ili Brisela. Štaviše, stanovnici ovih gradova će u najboljim reklamama uživati nakon nas, jer je grad na Vrbasu jedna od prvih stanica na svjetskoj turneji ovog događaja.
Pogledajte u foto galeriji kako je bilo, a u komentarima nam pišite koja je reklama vama bila najbolja.
Pratite MONDO na Facebook-u, Twitteru i Instagramu!