Play Media Day 02 će ugostiti Vlatka Dimovskog, marketinškog stručnjaka iz Skopja, koji će predstaviti temu „Just Married - The Honeymoon is Over“.
Odnos agencije i klijenta se može uporediti sa brakom dvoje ljudi jer i jedan i drugi odnos zahtijeva najprije “udvaranje”, zatim poštovanje, razumijevanje, strpljenje i mnogo kompromisa. Istovremeno, prosječna saradnja agencije i klijenta, baš kao i prosječan moderan brak, ima sve kraći vijek trajanja i sve više izazova pred sobom. O održavanju odnosa uspješnim i svježim, čuvanju braka od izazova, njegovanju leptirića do zlatne godišnjice, šta zaista znači kada se zavjetujemo “i u dobru i u zlu”, te kako izgleda prvi dan poslije medenog mjeseca? Na ova i druga složena pitanja univerzuma pokušaće da (od) govori “bračni savjetnik” Vlatko Dimovski.
Vlatko Dimovski je već 20 godina u advertajzing biznisu. U McCann Skopje dolazi kao grafički dizajner, u vrijeme kada je marketing biznis u Makedoniji još uvijek bio na samom začetku, a 16 godina kasnije nalazi se na poziciji direktora operacija za Adriatic region u okviru I&F McCann Grupe, odgovoran za tržišta Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije i Albanije. Prvi je donio kanskog lava na Balkan i to zlatnog, a od tada do danas stoji iza mnogobrojnih regionalnih i međunarodnih nagrada u oblasti kreativne industrije. Saradnik je i partner za više od 200 klijenata tokom ovih 20 godina i tako pravi sagovornik za bračna i klijentska pitanja.
Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program.
Za sve institucije, kompanije i agencije, do 19. aprila je dostupna posebna ponuda kupovine kotizacija "3+1 GRATIS", koja će pružiti mogućnost dolaska većeg broja zaposlenih. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com. Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!