• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Boris Šurija na Play Media Day 02

Autor mondo.ba

Ovogodišnji Play Media Day 02 će ugostiti Borisa Šuriju, techie psihologa koji predstavlja temu „Pažnja i ponašanje - dvije glavne valute marketinga“.

Marketing, iz perspektive psihologa, svodi se na privlačenje pažnje kupaca, te usmjeravanje pažnje u potrošačka ponašanja. Boris će govoriti o posljednjim uvidima iz psihologije pažnje i psihologije ponašanja, te će posjetiocima pokazati kako su ove elemente upotrijebili kroz Behave agenciju da klijentima pomognu u ostvarivanju njihovih ciljeva.

Boris Šurija je nagrađivani techie psiholog, koji istražuje odnos ljudi i tehnologije, a posebno ga interesuje kako tehnologija utiče na naše živote i koliko mijenja naše ponašanje. Osnovao je firmu za bihevioralnu analitiku u Londonu pod nazivom Behave, do sada je pomogao mnogim svjetskim korporacijama i startupima, a trenutno je Global Shaper Svjetskog ekonomskog foruma.

Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program.

Za sve institucije, kompanije i agencije, do 19. aprila je dostupna posebna ponuda kupovine kotizacija "3+1 GRATIS", koja će pružiti mogućnost dolaska većeg broja zaposlenih. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com. Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop