Prošlo je 26 godina od koncerta u Beogradu, ali ser Elton kao da nije ostario ni dan.
Elton Džon (63) nastupio je pred oko 8.000 ljudi u Beogradskoj areni, i pjevao više od dva i po sata.
"Beograde, predugo se nismo vidjeli", rekao je muzičar koji je krio pogled ispod plavih naočara, ali osmijeh nije krio tokom cijelog koncerta.
Bina je bila bez detalja, koji ovakvom izvođaču nisu ni potrebni. Šarmantni šoumen, duhoviti zabavljač, vrhunski mužičar, kompozitor, pjevač… Scenografija nam nije nedostajala.
Eltonov moćni glas i vrcav stav nisu se izmijenili ni trunku od sredine šezdesetih, kada je tek počinjao. Više nema šokantnih kostima, platformi, prevelikih cvikera i šminke, pa vam ništa ne odvraća pažnju od samog čovjeka i njegovog nevjerovatnog talenta. Svijetleli su ekrani mobilnih telefona i zvijezdice na "nebu" na bini, ali ništa nije toliko blistavo kao Elton, čak i bez šljokica.
Drugi dio koncerta sadržao je hitove po koje je publika došla, kao što su "Something about the way you look tonight", "I guess that’s why they call it the blues", "Sacrifice", "Don’t let the Sun go down on me", "Sorry seems to be the hardest word", "Candle in the wind"… Romantičan i eksplozivan, naizmjenično je publiku dovodio do suza i tjerao da igra, namećući tempo koji nisu mogli da isprate ni oni koji su se tek rodili kada je on već bio na polovini karijere.
Od posebnog umjetnika, posebne i želje beogradskoj publici - "Želim vam svu ljubav koju sami sebi možete poželjeti, i srećno vašoj reprezentaciji na Mundijalu"!
Na bis smo čuli "Circle of life" iz crtaća "Kralj lavova", baladu za koju je Džon nominovan za Oskara, kao i "Your song". Pjevač se rukovao sa prvim redovima u publici, slao poljupce, i komično se zahvaljivao svakom gostu ponaosob.
Elton Džon je specifičan umjetnik moderne mužičke scene - šou bez cirkusa, pretjerivanja ili dosađivanja, kom nisu neophodni nikakvi dodaci u bilo kom smislu. Čovjek koji je važio za simbol ekstravagancije i umio da potroši 32.000 funti mjesečno samo na cvijeće, ne daje prednost šljaštećim efektima i pratećim elementima, već je skoro sam na sceni. I zvuči bolje nego ikada.
(MONDO, tekst: Bojana Zimonjić, foto: Petar Stojanović)