Kuća "Este Loder" će tokom oktobra lansirati na tržište četiri proizvoda čijom će prodajom biti prikupljana sredstva za borbu protiv raka dojke.
Američka kozmetička kuća "Este Loder" (Estee Lauder) će, kao i svake godine, tokom oktobra, mjeseca borbe protiv raka dojke, lansirati na tržište četiri proizvoda od kojih će prihodi biti uloženi u borbu protiv raka dojke, prenijeli su francuski mediji.
U "Este Loderu" se nadaju da će na taj način pomoći naučnim istraživanjima i udruženju "Rak dojke, govorimo o tome!", čiji je jedan od osnivača, da podstakne što više žena na sprovođenje kontrola dojki.
U okviru nove akcije biće ponuđena dva ruža za usne iz palete Pure Color, po cijeni od 25 evra, serum protiv bora i mrlja Perfectionist za 105 evra i broš u obliku ružičaste vrpce, simbola borbe protiv raka dojke, sa Svarovski kristalima.
Ovi proizvodi će se od 3. oktobra naći na svim prodajnim mjestima gdje se plasiraju proizvodi "Este Lodera", kao i na Internet sajtu te kozmetičke kuće.
(Tanjug)