Reklama za novu kolekciju donjeg veša brazilske kuće "Houp" u kojoj Žizel Bundšen u seksi izdanju savetuje kako da partneru saopšte neprijatne vijesti proglašena je seksističkom.
![Kome smeta Žizel Bundšen u seksi izdanju? Kome smeta Žizel Bundšen u seksi izdanju?](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Novi projekat Žizel Bundšen, reklamna kampanja za novu kolekciju donjeg veša brazilske modne marke Hope, izazvao je negodovanje predstavnika brazilskih vlasti koji kažu da je reklama "seksistička" i "povlađuje stereotipima" i treže da se njeno emitovanje zabrani, prenosi "Gardijan" (Guardian).
Kampanja obuhvata seriju televizijskih reklama u kojima Žizel demonstrira "pogrešan" i "ispravan" način saopštavanja partneru da ste, na primjer, slupali kola, "spržili" karticu ili pozvali svoju majku da bude kod vas u gostima na neodređeno vrijeme.
Pravi metod je da se partner zavede (uz pomoć nove kolekcije veša Hope, naravno), a u pozadini ide rečenica "Ti si Brazilka, upotrebi svoj šarm".
Brazilski zvaničnici iz sekretarijata za žene ne vide ništa šaljivo u ovoj reklami, i traže da se ona povuče iz programa.
"Ignoriše se napredak postignut u borbi protiv seksistističkog ponašanja i djelovanja. Takođe, reklama diskriminiše žene. Promotivni spotovi šalju poruku da se senzualnošću može 'smekšati' bilo ko i podstiče Brazilke da koriste svoj šarm kako bi uticale na reakcije svojih muževa", navodi se u saopštenju vlasti, kojima je od 20. septembra, kad je reklama počela da se prikazuje, stiglo šest pritužbi ogorčenih gledalaca.
Iz kompanije Hope poručuju da nisu imali lošu namjeru: "Sve situacije prikazane u reklamama su šale na račun svakodnevnog života... Nije nam bila namjera da ponizimo žene. To bi bilo apsurdno ako uzmete u obzir da naša kompanija živi od žena, naravno da nikada ne bismo uradili nešto što bi ponizilo naše kupce."
Sve u svemu, mnogo buke ni oko čega. Žizel je divna kao i uvijek, a reklama će vam izmamiti smešak... ili će vas razbjesniti. Pogledajte video...
(MONDO)