• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Samo je najskuplje dovoljno dobro

Članovi bogatih arapskih porodica su tradicionalni kupci ekskluzivne dizajnerske garderobe.

 Samo je najskuplje dovoljno dobro Izvor: MONDO

Rijetko kada ih možete vidjeti u prvim redovima na revijama, veoma su diskretne prilikom kupovine, ali žene sa Bliskog istoka su postale jedan od najvažijih kupaca visoke mode.

Taj trend može da iznenadi, ukoliko se zna da su muslimanke, posebno one koje žive u zalivskom regionu, tradicionalno "pokrivene". Međutim, zbog njihovih obaveza - 15 do 20 svadbi tokom godine i brojnih zabava na koje idu svakoga mjeseca, potrebno im je mnogo više haljina nego evropskom i američkom društvenom "kremu" za povremene dobrotvorne balove i žurke, a obući istu haljinu dva puta - ne dolazi u obzir.

Članovi bogatih arapskih porodica su tradicionalni kupci ekskluzivne dizajnerske garderobe. Najveći kupci dolaze iz Saudijske Arabije, Kuvajta, bogate porodice iz Katara i Ujedinjenih Arapskih Emirata, kojima nije problem da potroše ni 50.000 evra za ekskluzivnu haljinu koja će biti nošena na zabavi na kojoj ne prisustvuju muškarci.

"Sve kraljevske porodice sa Bliskog istoka su naši kupci", izjavila je za Rojters Katerin Riviere iz "Kristijan Diora".

Kupci sa Bliskog istoka u posljednje vrijeme pokazuju veliko interesovanje za libanske kreatore poput Elija Saba i Zuhaira Murada.

"Žene sa Bliskog istoka su naši najveći kupci i najvjerovatnije će tako i ostati", rekao je Džefri Aronson, koji je nedavno postao izvršni direktor kuće "Emanuel Ungaro", a koji je ranije radio za Donu Karan, Oskara de la Rentu i Marka Džejkobsa.

Obično na svadbama koje se održavaju u zalivskim zemljama, žene i muškarci su odvojeni, pa pripadnice ljepšeg pola ne prezaju da na takvim skupovima odjenu i veoma provokativne haljine.

Na zabavama koje organizuju kraljevske porodice, međutim, vodi se više računa o dubini dekoltea, liniji haljine i samom stilu.

Za žene na Bliskom istoku moda je simbol društvenog statusa i uspjeha. Sve one žele da na svadbama i zabavama sijaju i zadive potencijalne svekve zbog čega se pretežno odlučuju za haljine sa puno kristala, dragog kamenja, napravljene od sjajnih tkanina.

Procijenjeno na 700 miliona evra, tržište dizajnerske odjeće predstavlja najveći segment idustrije luksuznih proizvoda, a u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ono čini 42 odsto cjelokupnog tržišta luksuznih proizvoda.

"Za nas, pored Kine, Bliski istok je tržište koje najbrže raste", izjavio je Patrik Tomas izvršni direktor modne kuće "Erme".

Za "Dior", "Šanel", "Valentino" i druge čuvene modne kuće, koje su najpopularnije među ženama sa Bliskog istoka, najveći izazov je detaljno bilježiti šta je ko od kupaca kupio kako se ne bi dogodilo da se na istom skupu pojave dvije žene u istim kreacijama.

S obzirom da svadbe u zemljama bliskoistočnog regiona traju i do sedam dana, ženama je potrebno najmanje pet do deset haljina, a biraju se ne one najelegantnije, već prema riječima ljudi iz pojedinih modnih kuća koji su željeli da ne budu imenovani, uglavnom one najskuplje.

(Tanjug/MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop