Banjalučka pivara predstavila je danas novi logotip koji simbolizuje tradiciju i kvalitet jedne od najstarijih pivara u regionu i predstavlja iskorak u budućnost, saopšteno je iz ove kompanije.
Na novom logu nalazi se godina osnivanja pivare i alati kojima su na samim počecima ručno pravili pivo. U Banjalučkoj pivari objašnjavaju da su u novi logo "integrisani ponos, poštovanje i inspiracija koju pivara crpi iz tradicije".
Generalni direktor pivare Nikolas Peni rekao je da uprava kompanije smatra da će se i na ovaj način osnažiti postojeća saradnja sa potrošačima, a da je novi logotip i jedan od načina da se izgrade nova partnerstva.
"Oslanjajući se na tradiciju koja nam je svima od neprocjenjive važnosti i iskustvo koje nam daje stabilan oslonac u poslovanju, promjene vidimo kao mogućnost da se bolje pozicioniramo na tržištu", ističe Peni.
Iz Banjalučke pivare napominju da je ova promjena prvi korak u zaokretu koji prave kako bi obezbijedili još bolji kvalitet, postigli bolje rezultate i stvorili novu vrijednost na zadovoljstvo zaposlenih, kupaca i zajednice u kojoj djeluju.
Izmjena vizuelnog identiteta predstavlja iskorak ka budućnosti, početak novih investicija, praćenje i kreiranje trendova i promjenu poslovnog pristupa s ciljem potpunijeg odgovora na potrebe i zahtjeve naših kupaca i tržišta, navode u pivari.
Novi logotip predstavljen je u Muzičkom paviljonu parka "Petar Kočić" u Banjaluci.
(Srna)