Nova boca “Nektar” piva premijerno je predstavljena na svečanosti u Banskom dvoru u Banjaluci.
![Znate li kako izgleda nova boca Nektar piva? Znate li kako izgleda nova boca Nektar piva?](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Zamjena najmanje 10 miliona boca “Nektara” je finalni korak trogodišnjeg programa modernizacije Banjalučke pivare, ali i prvi veliki korak u poslovanju koje karakteriše veća usmjerenost ka kupcima i njihovim željama.
“Odlučni smo da još intenzivnije nego ranije odgovaramo na potrebe naših kupaca. Ovaj korak je prvenstveno kruna uspjeha koji smo postigli kroz ulaganja i predan rad u protekle tri godine na području modernizacije svih aspekata proizvodnje piva i ambalaže. S druge strane, sigurni smo da je ovo tek početak uzbudljive budućnosti za nas i naše kupce,” istakao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.
Dizajn boce rađen je u Londonu i potpisuje ga svjetski lider u dizajnu ambalaže za pića “Klasens Internešnel” (Claessens International). U tom smislu, novi “Nektar” je urađen po posljednjim trendovima u dizajnu, a reference autora, uz sadržaj, sada garantuju kvalitet u svakom smislu.
“Redizajniranjem ‘Nektara’ smo kreirali moderniju verziju našeg najpoznatijeg brenda u kojoj su integrisane istorija i naslijeđe Banjalučke pivare. U vrhu boce reljefno su oslikani alati kojim se na samim počecima Pivare u 19. vijeku ručno pravilo i miješalo pivo. Tim samo nastavljamo da nadograđujemo ‘Nektar’ kakvog ga naši kupci i mi u Pivari vidimo i volimo – kao pravo pivo s bogatom tradicijom i svijetlom budućnošću,” objasnio je Dejan Čato, direktor marketinga Banjalučke pivare.
Osim privlačnijeg izgleda, nova boca je i lakša i čvršća od stare. Takođe, uvođenjem nove boce, Pivara će imati 80% povratnu ambalažu, čim se dodatno želi posvetiti pažnja zaštiti životne sredine, što je naša obaveza prema svim svjetskim standardima, ali i naša opredjeljenost prema misiji Banjalučke pivare. (MONDO)