Peugeot pružio podršku projektu „Kampanja za podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom“.
Kampanja će biti realizovana u Republici Srpskoj uz podršku Švedske agencije SIDA (Swedish International Development cooperation Agency) i Svjetske banke, a za cilj ima unapređenje dostupnosti, kvaliteta, ekološke ispravnosti i finansijske stabilnosti usluga u oblasti upravljanja čvrstim otpadom.
"Zadovoljstvo nam je uključiti se u projekat koji ima za cilj informisanje i edukaciju građana o razvrstavanju i odlaganju čvrstog otpada. Peugeot na globalnom nivou ulaže velike napore kako bi kreirali vozila sa što manjom emisijom štetnog CO2 gasa i prepoznati smo kao lideri u očuvanju i zaštiti okoline. Zbog toga nam je i drago da su upravo Peugeot vozila izabrana da budu službena vozila ovog projekta koji će, nadam se, pomoći u uspostavljanju kvalitetnog sistema upravljanja čvrstim otpadom", istakao je Slađenko Galić, direktor kompanije Verano Motors, ovlaštenog Peugeot koncesionara.
Mnogobrojni Peugeot modeli su od ekoloških instituta širom svijeta nagrađivani za ekološku osviještenost, a posebno iz razloga što je Peugeot prvi proizvođač automobila koji je kreirao prvo dizel hibridno vozilo na tržištu, ostvarivši kombinaciju niske potrošnje sa prednostima električne energije. Peugeot i u BiH kroz akciju pošumljavanja koja je u planu i ove godine nastoji dati svoj doprinos i biti dobar primjer u očuvanju okoline i podizanju svijesti javnosti o ovoj temi.
(MONDO)