• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Boje prodaju robu

Odabir boja za ambalažu proizvoda ima značajnu ulogu u markentiškoj strategiji firme, otkriva agencija "Logo Kompani".

 Boje prodaju robu Izvor: MONDO

Na svom sajtu ova agencija je objavila tabelu osjećanja koje boje bude u ljudima, kao i tabelarni pregled kompanija u zavinosti od dominatnih boja njihovih proizvoda.

Žuta, recimo, budi optimizam i zato je koriste uspješne kompanije poput "Ferarija" i "Mekdonaldsa".

Crvena izaziva uzbuđenje i asocira na mladost, i ona je zaštitni znak "Koka-kole", "Kenona", KFC.

Plava odražava moć i povjerenje, i zato su je odobrale mnoge farmaceutske kuće, među kojima je "Pfizer". Plavu koriste i informatičke firme HP, "Intel", IBM, DELL ili pojedine banke.

S druge strane, neke banke koriste zelenu, recimo Katlem, ili naradžastu - ING Direct, jer one asociraju na kreativnost.

Osim pomenutih značenja, ove boje mogu biti i drugačije tumačene, što zavisi i od podkulture, tradicije i drugih faktora.

Žuta, osim što budi optimizam, pobuđuje i nespokojstvo, tvrde stručnjaci, pa je posebno pogodna za reklamiranje kreditnih biroa.

Crvena boja se najčešće koristi prilikom oglašavanja rasprodaja kako bi se istakla hitnost događaja, a žuta kako bi se privukla pažnja prolaznika.

Kako je objašnjeno u studiji, kozmetičke kuće vode računa o ukusu klijenata, pa su zato muški preparati obično plave boje jer je to omiljena boja velikog dijela muške populacije.

Česte ambalaže ljubičaste boje ženskih kozmetičkih proizvoda nisu slučajnost jer, prema istraživanjima, to je omiljena boja većine žena.

Međutim, primjer ambalaže "Koka-kole zero" pokazuje ograničenja ovakve strategije, jer korišćenje crne boje u ovom slučaju - kako bi se privukla muška klijentela - nije dala željene rezultate, upozoravaju stručnjaci.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop