Posljednje istraživanje pokazalo je da ni momci nisu "imuni" na užitak koji pruža šoping.
Iako mnogi muškarci često govore kako jednostavno ne mogu da shvate zašto žene toliko vole da kupuju, britansko istraživanje je pokazalo da oni garderobu kupuju u prosjeku čak dva ili tri puta sedmično!
Momci možda kupuju rjeđe nego što je to slučaj sa damama, ali kada to rade, uglavnom obraćaju pažnju na kvalitet, a ne kvantitet. U prilog tome govori i činjenica da je 41 odsto ispitanika u anketi reklo da vole da potroše novac na manji broj skupljih stvari, umjesto na gomilu jeftinih i nepotrebnih.
Da li je neki brend poznat li ne, važno je za čak 60 odsto muškaraca koji na osnovu toga donose odluku o kupovini, dok će nešto manji broj dama, oko 40 odsto, obratiti pažnju na marku.
Ipak, čini se da su muškarci odlučniji od žena kada je riječ o kupovini. Dok će dame probati na desetine različitih "krpica", ogledati se po nekoliko minuta i dugo razmišljati o tome kako im određeni komad garderobe stoji, čak 59 odsto muškaraca odluči da li će i šta će kupiti u prvih nekoliko minuta od ulaska u radnju.
(MONDO, foto: Guliver/Getty Images)