Jelen pivo jedan je od najomiljenih pivskih brendova kod nas, a bez kompanije koja ga proizvodi ne bi bilo moguće organizovati mnogo toga, uključujući brojne festival u RS, kojima je Jelen pivo sponzor.
Jelen pivo već nekoliko godina sarađuje sa Demofestom. Šta ste prepoznali kao glavni potencijal festivala?
Demofest je jedan od rijetkih ako ne i jedini festival u ovoj regiji koji se bavi demo bendovima. Rad sa mladim ljudima je uvijek zabavan i nosi sa sobom puno pozitivne energije, druženja i kad na to sve dodamo muziku onda imamo dobitnu kombinaciju za uspješan projekat. Upravo ove godine obilježavamo petu godišnjicu čvrstog, produktivnog i prije svega zabavnog prijateljstva s najvećim regionalnim festivalom za neafirmisane bendove. Jelen pivo kroz ovaj projekt ulaže i u razvoj lokalne zajednice dajući priliku mladim muzičarima.
Svaka godina dovodi spomenutu saradnju na viši nivo, možemo li to očekivati i ove godine? Ako da, u čemu će se to konkretno ogledati?
Svako uspješno partnerstvo se treba razvijati i graditi kako bi se stvorila podloga za dugoročni napredak i uspjeh. Ovo je peta godina od kada sarađujemo sa festivalom i osjetili smo da je došao trenutak da napravimo nešto novo i nešto drugačije. Tako smo na tržištu predstavili specijalnu Jelen Demofest limenku sa motivima našeg branda s jedne strane i festivalskim motivima s druge. Kroz ovakvu vrstu kobrendiranja htjeli smo poslati jasnu poruku da smo i mi dio, sigurni smo, uspješne festivalske budućnosti, ali i da kupovinom limenke to mogu biti i naši potrošači.
Reakcije sa tržišta su jako dobre, a to dokazuje i trend prodaje limenke u prva dva mjeseca nakon lansiranja. Dodatan znak da je limenka dobro prihvaćena su fotografije naših potrošača i Jelen Demofest limenke koje svakodnevno dobijamo na socijalnim mrežama. Zadovoljni smo prodajom i nadamo se da će potrošači uživati u našem proizvodu u ovom limitaranom pakovanju.
Jelen Demofest se ove godine ponovo okreće koncepciji dovođenja inostranih zvijezda u Banjaluku. Kako ocjenjujete dosadašnja izdanja festivala, da li biste nešto promijenili?
Velika posjećenost festivala od samog početka je dokaz da organizatori festivala rade odličan posao kada je u pitanju odabir izvođača i sama organizacija festivala koja zahtjeva puno truda, energije i kreativnost.
S obzirom da Jelen pivo ima više različitih ukusa, koji će sve biti dostupni posjetiocima festivala?
Za sve ljubitelje piva tu je naš regularni Jelen koji savršeno ide sa vrhunskom muzikom, a za one koje vole osvježenje i voćne okuse, u ponudi ćemo imati Jelen Fresh Limun i Jelen Fresh Grejp
Koja je verzija Jelen piva Vaša omiljena?
Jelen u svom potpuno pivskom obliku.
Jelen pivo je sponzor još nekih muzičkih projekata, možete li nam nešto više reći o tim planovima za naredni period?
Ove godine Jelen pivo je glavi sponzor i OK Festa koji se održava na Tjentištu (NP Sutjeska), Fresh Wave festivala u Banja Luci (najveći festival elektronske muzike u BIH), Lipa Fest-a u Bileći i Zvorničkog ljeta. Prisutni smo i na mnogim drugim događajima kao što su SBF i BBF te mnogobrojnih muzički događaji i motorijade. Pored svih ovih događaja istakli bismo još i generalno sponzorstvo “Jelen street football” turnira u malom fudbalu koji se po prvi puta organizuje u najvećem gradu Republike Srpske.
Ukoliko biste mogli birati, koga bi voljeli vidjeti na bini tvrđave Kastel?
Gentleman, Gogol Bordello, Mando Diao.