Ljetna Coca-Colina kampanja „Reci to pjesmom“ počinje i u Bosni i Hercegovini.
Tokom ovog ljeta, na bocama Coca-Cole classic će se uz prepoznatljivi logo naći stihovi popularnih pjesma, a poruke na bocama dočaravaju ključna zbivanja u životu tinejdžera kao što su sreća, radost, prijateljstvo, ljubav, škola i zabava.
„U Coca-Coli uvijek tražimo nove načine da pomognemo ljudima da dijele trenutke i iskustva jedni sa drugima. Ova kampanja je jedno od naših nastojanja da potaknemo ljude da pokažu svoje osjećaje na drugačiji način, da svojim najmilijim poklone lijepu riječ i dobru pjesmu“, kaže Alma Šahbaz, rukovodilac komunikacija i odnosa sa zajednicom kompanije Coca-Cola iz Sarajeva.
Prema njenim riječima, muzika je oduvijek bila poseban način da ljudi međusobno komuniciraju.
„Zato vjerujemo da će ove poruke mnogo ljudi inspirisati da se povežu sa drugim na jedinstven način“, istakla je Alma.
Kampanja će se paralelno odvijati na online i offline kanalima. Osnovni online kanal će biti web stranica www.recitopjesmom.ba, gdje će se naći sva obavještenja o događajima u okviru kampanje.
Svaka boca će imati QR kod, nakon čijeg skeniranja potrošači imaju priliku odslušati pjesmu čiji se tekst nalazi na boci, prije nego je podijele sa prijateljima.