• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Toplina ljudi je najvažniji brend!

Autori mondo.ba Autori Vesna Kerkez

Sajam turizma i zdravlja održan prethodna sva dana na banjalučkom Trgu Krajine privukao je veliki broj posjetilaca, a izlagačima iz cijelog regiona dao priliku da na najbolji način predstave ljepote i znamenitosti svog kraja.

 Toplina ljudi je najvažniji brend! Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

Bila je ovo sjajna prilika da upoznamo neke nove ili manje poznate atrakcije gradova iz BiH i Srbije. Preko 100 izlagača potrudilo se da na posjetiocima sajma ukaže na najatrktivnije ponude, a ni interesovanje nije izostalo. Prilična gužva vladala je na štandu Turističke organizacije grada Niša.

Znamo da je Niš lijep i bogat kulturnim dešavanjima, ali i prirodnim ljepotama. O novitetima u turističkoj ponudi ovog grada saznali smo više od višeg referenta turizma Dušice Knežević.

“Od ove godine u ponudi imamo i aktivni odmor, tako da pored nadaleko poznatih ljepota Sićevačke i Jelašničke klisure i Cerjanske pećine, koja je jako atraktivna i još uvijek neistražena, nudimo i adrenalinske ture za sve oni koji žele da ih obiđu. Sada tamo možete da se bavite raftingom i drugim adrenalinskim sportovima”, objasnila je Dušica Knežević.

Našoj sagovornici ovo nije prva posjeta Banjaluci, a na pitanje ima li nekih sličnosti između našeg grada i Niša, kaže:

“Najvažniji brend Banjaluke i Niša je isti – to je toplina ljudi.”

Navratili smo i na štandove Turističke organizacije FBiH, gdje smo saznali više o visočkim piramidama, ljepotama Mostara, Neretve, atrakcijama Zeničko – dobojskog kantona, Konjica…

Interesantne prezentacije pronašli smo i na štandu Turističke organizacije Kozarska Dubica, Istočno Sarajevo, i naravno grada domaćina – Banjaluke.

Predstavili su nam se i izlagači iz Zapadne Srbije, Beograda, Vojvodine…

Osim turističke ponude, posjetioci sajma imali su priliku da uživaju u ukusnoj i zdravoj klopi, tretmanima ljepote, rukotvorinama…

Najveća kritika s kojom su se organizatori sajma, Turistička organizacija grada Banjaluke sreli je izgled improvizovane hale u kojoj je sajam održan. Ipak, ako samo ovaj put zanemarimo formu i posvetimo više pažnje sadržaju, zaključujemo da je Sajam turizma i zdravlja bio interesantan i korisan. Uostalom, pogledajte galeriju, pa procijenite sami.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop