Avionska sedišta poređana u krug, tako da liče na ona u teatru, najnovija su ideja koja se tiče redizajniranja enterijera u avionima.
Prema podnetom zahtevu, "kružni raspored omogućava da sedišta budu otpornija na opterećenja koja izazivaju pritisak u kabini".
Prednja i zadnja strana aviona su pod velikim pritiskom kada je potrebno uspostaviti ravnotežu u vazduhu, zbog čega se ti delovi dodatno ojačavaju, a smanjuje se prostor za putnike. Kružni raspored sedišta bi trebalo da pomogne da se pritisak ravnomernije rasporedi i tako se poveća broj sedišta koja se mogu smestiti u avion.
Za avioprevoznike veći broj sedišta znači i veći profit, ali postavlja se pitanje koliko će putnicima biti udobna putovanja kada su sedišta raspoređena tako da su okrenuta jedna prema drugima. Takođe, sva sedišta će biti postavljena pod različitim uglom, pa je otvoreno i pitanje koliko će biti prijatno letenje kada je putnik leđima okrenut pilotskoj kabini ili je licem okrenut prema krilima aviona.
Na Sajmu avionskog enterijera koji je nedavno održan u Hamburgu, bilo je još nekoliko zanimljivih predloga redizajniranja.
Jedan od predloženih nacrta podrazumeva da dva sedišta budu uobičajeno okrenuta prema prednjoj strani aviona, dok je treće koje se između njih nalazi, okrenuto na suprotnu stranu, prema repu aviona. Francuski dizajneri čija je ovo ideja, kažu da bi na taj način putnici imali više mesta i da bi manje ometali svoje saputnike.
Da li će i kada neki od ovih predloga biti usvojen, još uvek se ne zna.