U posljednje vrijeme svjedoci smo sve češćih promocija prirodnih proizvoda u gradskim apotekama. Na promociji u gradskoj apoteci „Prvi maj“ saznali smo šta nude kozmetičke kuće "Weleda" i "Dr. Hauschka", koje posjeduju NaTrue certifikat.
„Riječ je o kozmetičkim proizvodima kompanija koje posjeduju NaTrue sertifikat što garantuje da su potpuno prirodni, ne samo da su im sirovine prirodnog sastava, već je sam proces proizvodnje iz biodinamičkog uzgoja, a to podrazumijeva da nijedan hemijski sastav nije korišten u procesu proizvodnje. Ne sadrže konzervanse, vještačke boje, mineralna ulja niti pafreme ili parabene. Toplo ih preporučujem osobama sa osjetljivom kožom jer je mogućnost alergena svedena na minimum.“, objasnila je Đurđica Vujmilović.
O njezi kože lica u toku zime može se čuti baš svašta. Što 'teža' krema, to bolje, izbjegavaj ulja ako imaš masniju kožu i slično.
Đurđica ističe da su to klasične greške u njezi kože.
“Jako koncentrisane kreme ne pružaju nužno optimalnu hidrataciju. Ako pretjerate sa masnoćom, može se desiti da ‘zarobite’ mrtve ćelije sa površinskog sloja kože, tako da ćete djelovati podbulo. Radeći sa ljudima primijetila sam da svi mnogo griješe kada je riječ o njezi lica. Ako imaju suhu kožu svi traže što masniju kremu, a to je pogrešno i nepotrebno. 'Dr. Hauschka' proizvodi djeluju po principu - isto se istim liječi pa oni za tretiranje suhe kože ne nude masne već hranljive kreme, a kod tretiranja masne kože savjetujemo upotrebu ulja koje zaustavlja izlučivanje masnoće. 'Dr. Hauschka' proizvodi su specifični jer nemaju tipične dnevne i noćne kreme. Dio njege obuhvata čišćenje noću kada se lice tonizira i odmara da bi se ujutro ponovio postupak. Sve kreme je dovoljno nanijeti jednom dnevno. Ovi proizvodi prepoznaju kožu po stanjima, a ne tipu, brzo se upijaju, nema osjećaja 'težine' nakon nanošenja i ostavljaju pore otvorene da bi koža mogla diše.“
U apoteci "Prvi maj" saznali smo da je interesovanje građana za prirodne proizvode naglo poraslo posljednjih godina.
„Početkom promovisanja novih proizvoda u Banjaluci ljudi su bili skeptični, međutim stvari su se promijenile i sada se svi vraćaju po neki novi. Ljudi mi se zahvaljuju na savjetima kada im pomognem da riješe neki problem sa kožom, a ono što me raduje je sve veća svijest o prirodnoj kozmetici pa tako npr. u apoteci možete sresti tinejdžerke koje traže dezodorans bez parabena. Lijepo je vidjeti da se svi okreću prirodi i zdravlju.“, zaključila je Đurđica.
Dodatne informacije o navedenim proizvodima možete pronaći u gradskim apotekama.