Brend porodice Bekam se svakako isplati...
Najnovija istraživanja vrednosti brenda Bekamovih, koji između ostalog uključuje unosne proizvode, modne ugovore i kreacije za modne piste, pokazuju da je reč o vrednosti u iznosu od 500 miliona funti (690 miliona evra).
Marketinšku vrednost članova ove porodice - nekadašnjeg kapitena engleskog fudbalskog tima Dejvida Bekama, modne dizajnerke Viktorije i njihove dece - Bruklin, Romeo, Kruz i Harper, izračunala je London School of Marketing.
Njihova godišnja zarada iznosi između 30 do 40 milina funti, a milioni im dolaze iz tri glavna izvora: Footworks, gde spadaju stvari vezane za Dejvidovu karijeru u sportu, Beckham label koji se odnosi na reklamne ugovore i Beckham Ventures, što podrazumeva segment vezan za Viktorijine aspiracije u svetu mode.
Trenutka vrednost Footworks iznosi 150 miliona funti, Beckham label "tričavih" 70 miliona funti i Beckham Ventures 60 miliona, preneli su statistike iz londonske marketinške škole.
I dok su roditelji glavni u doprinošenju bogatstva Bekamovih, njihova deca se tek probijaju u svetu biznisa, gde stvaraju marketinške brendove od svojih postignuća.
Bruklin (16) ima 4.4 miliona pratioca na Instagram stranici i nedavno se pojavila na naslovnoj strani za Miss Vogue.
"Brend Bekamovih je izrazito uspešan u svetu marketinga i reklama, čak i puko pominjanje njihovg imena uz neki drugi brend je događaj koji privlači pažnju", rekao je Anton Dominik, direktor marketinga u pomenutoj školi u Londonu.
"Ono šta je posebno ineteresantno je da je porodično ime jednako uticajno kao i bilo koji individualni član porodice", dodao je Dominik.
S obzirom na to da svi članovi porodice rade "punom parom", nije ni čudo što im je vrednost pola milijarde.