Supermodel Điđi Hadid pokreće svoju prvu kapsula kolekciju u saradnji sa Tomijem Hilfigerom.
Kao deo nove vizije razvoja "Tomi Hilfiger" ženske kolekcije, supermodel i zvezda društvenih mreža Gigi Hadid, pokreće svoju prvu kapsula kolekciju koja uključuje odeću, obuću, aksesoar, ali i mirisnu notu u saradnji sa čuvenim dizajnerom.
Tomi Hilfiger najavljuje da će se međunarodno priznata manekenka Điđi Hadid pojaviti kao brend ambasador ženske kolekcije na početku jeseni 2016. Ekskluzivni ugovor predviđa udruživanje Hadidove sa Hilfigerom u lansiranju njene prve kapsula kolekcije, kreirane u saradnji sa legendarnim američkim dizajnerom.
Početak promcije je zakazan za jesen 2016, a kapsula će imati žensku liniju, obuću i aksesoar, uključujući satove i naočare za sunce, ali i novu mirisnu notu, koji slave Hadidinu jedinstvenu viziju modernog stila u fuziji sa Hilfiger prepoznatljivim nasleđem Classic American cool.
"Poznajem Điđi i njenu porodicu godinama, i neverovatno je bilo gledati je kako izrasta u jednu od svetski najpoznatijih i najuticajnijih supermodela", izjavio je Tomi Hilfiger. "Điđi se pojavljivala na našim modnim revijama i sada smo veoma uzbuđeni što nastavljamo saradnju sa njom kao novim zaštitnim licem za 'Tomi Hilfiger' žensku kolekciju i parfem. Ona je prava definicija današnje ‘Tommy devojke’ - njena magnetski privlačna ličnost zrači svetlošću i optimizmom, a njen stil je pun samopouzdanja, besprekoran je i kul!"
Poznatija kao "social supermodel", Hadid je zaslužna za preoblikovanje modelinga u 21. veku, i prekrajanje uloge supermodela u milenijumskoj kulturi. Kroz neverovatan domet svojih kanala društvenih medija, ona se povezuje sa fanovima širom sveta - više od 9,8 miliona samo na Instagramu - ponudivši im jedinstven uvid iza scene u njen životni stil, ustoličivši se kao ikona sila.
Pojavljivala se na naslovnim stranicama "Voga", W, Harper’s bazaara, "Ela", "Tin Voga", časopisa "Numero", Schon !, i CR Fashion Book, ali i u muzičkim spotovima i televizijskim programima širom sveta.
"Nikad nisam ni pomišljala da će mi neko ponuditi da dizajniram kapsula kolekciju, tako da to što mi je Tomi Hilfiger ponudio saradnju još uvek izgleda kao san," izjavila je Điđi Hadid. "Njegova kompanija je jedna od onih koje najviše volim i čiji sam fan celog života! Tomi je vrlo jednostavna osoba sa kojom je veoma zabavno sarađivati! Divila sam se njegovom brendu, kampanjama i stilu dizajniranja".
Kampanja za kolekciju i mirisnu notu će početkom 2016. godine biti fotografisana u Njujorku. Biće plasirana zajedno sa globalnom sezonskom kampanjom brenda za mušku kolekciju, a glavnu ulogu će imati Rafael Nadal.