• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovako poznati prestaju da puše: Možete i vi!

Maks Kirsten je hipnoterapeut koji je mnogim poznatim ličnostima, između ostalog pevačici Adel i Evan Mekgrekoru pomogao da prestanu da puše. Evo njegovih saveta kako da i vi to uradite.

  Ako želite da ostavite cigarete, Kirsten savetuje da najpre promenite način na koji razmišljate.

Evo njegovih saveta.

PRVI KORAK

1. Nedelju dana pre nego zaista prestanete da pušite, kupujte različite cigarete kako bi vam pušenje predstavljalo manje zadovoljstvo.

2. Fokusirajte se na dobre stvari koje će vam doneti prestanak pušenja. Razmišljajte o tome da ćete biti zdraviji i da ćete bolje spavati.

3. Zapišite sve razloge zbog kojih želite da napustite ovu lošu naviku i nosite taj papir sa sobom, za trenutke kada vam zatreba malo motivacije.

4. Dan pre nego što prestanete da pušite pre svakog dima cigarete koji povučete popijte po gutljaj vode.

5. Čitajte što više o tome kako cigarete štete zdravlju.

6. Sve opuške cigareta koje popušite tokom nekoliko dana sakupite u flašu u koju ćete sipati malo vode i posmatrajte koliko odvratno izgledaju nakon nekoliko dana.

7. Izračunajte koliko biste godišnje novca uštedeli kada ne biste kupovali cigarete.

8. Odaberite datum kada ćete prestati da pušite i pridržavajte se tog plana.

9. Ne koristite nikakve flastere i slična pomagala za odvikavanje od pušenja.

10. Recite porodici i prijateljima datum kada prestajete da pušite, njihova podrška će vam mnogo značiti.

DRUGI KORAK

1. Razmišljajte o sebi kao nepušaću od trenutka kada ste ugasili poslednju cigaretu. To će vam pomoći da brže "resetujete" mozak.

2. Trudite se da se zdravo hranite, unosite što manje kofeina i šetajte što više, kako biste umanjili nervozu i simptome odvikavanje od pušenja.

3. Imajte na umu da "nikotinksa kriza" traje samo nekoliko minuta, nemojte da pokleknete pred željom da zapalite cigaru.

5. Kada osetite krizu, pokušajte da razmišljate o nečemu drugom, što će vam skrenuti misle sa "bitke" protiv cigareta.

6. Pijte dosta vode kako biste što pre izbacili nikotin i toksine iz tela.

7. Zaboravite na naviku držanja cigarete u ruci. Zamenite je olkovom kako ne biste razmišljali o pušenju.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop