Odmah da vam kažemo, motiv nema nikakve veze sa muškarcima.
Naučnici su se pozabavili fenomenom savremenog društva - seksi selfijima kojima smo bukvalno zartpani sa svih strana.
U studiji, naučnici sa Univerziteta u Novom Južnom Velsu analizirali su desetine hiljada selfija koji su napravljeni u 113 zemalja širom sveta.
I iako na prvu loptu verovatno pomislite da žene takve fotografije prave nadajući se da će privući pažnju muškaraca, izgleda da ipak nije to u pitanju.
Umesto toga, analiza studije pokazala je da žene same sebe seksualizuju u društvima u kojima je izražena ekonomska nejednakost.
Naučnici su, tokom studije, analizirali i tagove koji su bili uz te selfije, uključujući "seksi", "vruće" i slično.
Dr Kandis Blejk, koja je vodila istraživanje, kaže: "Onda smo gledali gde se u svetu ovo najčešće radi."
"Prva stvar na koju psiholozi obrate pažnju je činjenica da su žene toliko opsednute svojim izgledom zbgo patrijarhalnih pritisaka, odnosno, da ženu i danas posmatramo više kroz to kako izgleda, nego koje druge kvalitete ima
A kada dođe do seksualizacije, vi automatski umanjujete moć."
Ipak, ova studija je pokazala da je veća verovatnoća da će žena utrošiti vreme i napor da seksi selfi okači na društvene mreže i društvima u kojima ekonomska nejednakost raste, ali ne u društvima u kojima muškarci imaju više socijalne moći i u kojim je polna neravnopravnost zastupljena, prenosi britanski "Miror".
"Neravnopravnost u prihodima u jednom društvu je dobar način da se predvidi ekspanzija seksi selfija, što sugeriše da je ova pojava marker potencijalnog socijalnog uspona među ženama.
Koliko god to bilo pogrešno, u savremenom društvu, seksi izgled može da vam donese mnogo toga zauzvrat, na ekonomskom, društvenom i ličnom planu", zaključuju naučnici.