Samovozeći automobili će posebno biti zanimljivi u mestima gde prostitucija nije legalizovana
Automobili bez vozača će svakako promeniti način kako se prevozimo. Ali prema jednom istraživanju o potencijalnim uticajima autonomnih vozila (AV) navodi se da će ona uticati i na to kako i gde imamo seksualne odnose, prenosi magazin Fast Company.
Skoro 60 odsto Amerikanaca je imalo seksualni odnos u automobilu. Ova "tradicija" će se svakako povećati sa omasovljavanjem AV-a, koji će praktično predstavljati privatne sobe na točkovima, navodi se u studiji.
"AV će postati konkurencija hotelima i restoranima. Ljudi će spavati u svojim vozilima, što će uticati na putne hotele (motele). Ljudi će takođe moći da normalno jedu u kolima", kaže Skot Koen sa fakulteta za menadžement u hotelijerstvu i turizmu Univerziteta u britanskom Sariju. "Ovo nas je navelo da razmislimo šta će ljudi, osim spavanja, moći da rade u kolima koja će sama upravljati. A kako su seks i automobili glavni sastojak skoro svakog tinejdžerskog filma, zaključak se nameće sam po sebi."
Takođe, AV će uticati i na to da se prostitutke sa ulica prebace u vozila. U Amsterdamu je ova industrija 2011. vredela 800 miliona dolara.
Koen podseća i da se mnoge nelegalne aktivnosti se dešavaju u kolima, pa će ovakav vid transporta će naročito biti primamljiv u mestima gde prostitucija nije legalizovana.
Svojim dizajnom samovozeći automobili će omogućiti putnicima i druge aktivnosti, ističe Koen. Jedna od njih je svakako seks jer će ti automobili pružati komfor dnevne sobe, što je daleko od skučenog zadnjeg sedišta.
Zanimljivo je da proizvođači automobila ne razmišljaju na ovu temu. Koen to objašnjava činjenicom da studije o urbanom transportu generalno prate dešavanja tokom dana, dok ignorišu noćne aktivnosti.
Dakle, analizom podataka o seksu, automobilima i automatizaciji ne postavlja se pitanje da li će se ljudi seksati u AV, već samo kada.
"Autonomna vozila će postati mejnstrim i dominatan vid prevoza u četrdesetim godinama ovog veka. Međutim, da bi se ovi automobili koristili zbog seksa nije potrebno da većina vozila bude samovozeća, što znači da mobilne javne kuće možemo videti i daleko pre", zaključuje Koen.