Ovo su vjezbe koje podmladjuju.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Ovo su vježbe koje podmlađuju!

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Ove vježbe bi trebalo raditi ako želite da djelujete svježije i osjećate se bolje!

Izvor: Guliver/Getty Images/undrey

Stručnjaci otkrivaju režim vježbi koji pomaže da se revitalizujete, zategnete i izgledate mlađe.

Ove vježbe dobro utiču na mišiće, ali i kožu, zbog čega daju svježiji, zdraviji izgled.

Prilagodite ih svom režimu fitnesa, važno je samo da ispunite sljedeće cikluse.

Da biste osvježili kožu, na vježbe uvijek idite bez šminke, dobro očistite lice i umijte se hladnom vodom. Tako ćete očistiti pore, koje neće biti "zapušene", i znojenje tokom vježbanja neće toliko negativno uticati na kožu.

Osvježavanje - prvih 15 minuta radite lagane vježbe koje istežu leđa i noge. Ovo nije trenutak za jak kardio, dakle odaberite vježbe koje se rade sporije i daju mišićima priliku da se istegnu kako bi trebalo.

Zagrijavanje - neka drugi ciklus vježbi bude posvećen zagrijavanju centra tijela. U pitanju su mišići stomaka i leđa, kao što su izdržaji koji su višestruko korisni. Ovakve vježbe smanjuju lučenje kortizola.

Tegovi, traka - treći ciklus vježbi radi se pod opterećenjem, na taj način krv će prostrujati kroz cijelo tijelo i donijeti do svakog dijela kože neophodni kiseonik za revitalizaciju. Predlažemo čučnjeve dok držite tegiće, ili vježbe po izboru uz traku za opterećenje.

HIIT - posljednji ciklus vježbi rezervisan je za kratke i "brzinske" vježbe bez opterećenja, koje će omogućiti tijelu i koži da se izbore sa upalnim procesima i smanjiti "okidače" za starenje kože. Pokušajte brze čučnjeve, skakanje iz mjesta, iskorake koji se rade većom brzinom...

Poslije vježbanja, važno je da odmah ponovo očistite kožu, koja će biti bolje prokrvljena i osvježena.

Kakav vi režim vježbanja pratite? Recite nam u komentarima!

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

loader