• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šamponi uglavnom ne "rade" kao na reklami

Šampon nije najvažniji u procesu pranja. Možete da kupite najskuplji proizvod na tržištu, ali ako ga ne koristite pravilno, nećete biti zadovoljni.

 Šamponi uglavnom ne "rade" kao na reklami Izvor: MONDO

Pranje kose je jednostavno: pokvasite, nanesete šampon, isperete, ponovite i gotovo. Ili možda i nije baš tako? Iako je ranije važilo pravilo o "dva šamponiranja", danas znamo da za drugim nema potrebe. Jedina dobrobit od dva šamponiranja je materijalna, i to za kompaniju koja pravi proizvod koji koristite.

Kad smo to raščistili, da vidimo šta bi još trebalo da se zna o pranju kose.

Šampon nije najvažniji u procesu pranja. Možete da kupite najskuplji proizvod na tržištu, ali ako ga ne koristite pravilno, nećete biti zadovoljni rezultatima.

Masaža kože glave i temeljno ispiranje su najvažniji. Ako ne isperete i posljednje ostatke šampona, smiješi vam se perut.

Maske za kosu iz kućne radinosti nisu uvijek najbolji izbor. Ljudi ipak zavšavaju ozbiljne škole da bi radili u proizvodnji proizvoda za njegu kose, tako da to što šampon koji kupite u radnji sadrži, na primjer, limun ne znači da treba da pojurite u kuhinju.

Ako nanosite na kosu maske koje sadrže limun u neprerađenom obliku, možete izazvati iritaciju kože glave i folikula dlake.

Ne očekujte rezultate kao sa reklame. Da bi se postigao efekat neophodan za uspješnu marketinšku kampanju, na frizuri manekenke radi čitav tim frizera, to nemojte gubiti iz vida.

Ne pretjerujte sa količinom. Ako koristite previše šampona, napraviće se toliko pjene da nećete moći dobro da izmasirate kožu glave, a ispiranje će se pretvoriti u pakao.

To što su na listi sastojaka maslinovo ulje, kavijar ili nešto slično, ne znači previše. Da bi takvi sastojci imali efekta njihov udio mora biti između jednog i pet procenata, a to uglavnom nije slučaj.

Kosa se vremenom ne navikava na šampon. Ako imate utisak da vam proizvod koji koristite više ne odgovara, imajte u vidu da se kosa menja tokom godine, tako da tekstura nije ista zimi i ljeti, ali to nema nikakve veze sa šamponom.

Čak ni najbolji šamponi nemaju trajno dejstvo. Vaša kosa je takva kakva jeste, a šampon koji koristite "radi" sve dok njime redovno perete kosu, ako ga promijenite, poslije mjesec dana bićete na početku, a svi pozitivni efekti će nestati - tu važi ista logika kao kod odlaska na aerobik.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop