Najnovije istraživanje pokazalo je da kupci od dostavljača imaju posebne zahtjeve koji ne ulaze u opis posla, a evo i koji su.
Posao dostavljača, odn. kurira i pored toga što je odlično plaćen, umije da bude izuzetno naporan. Gužve u saobraćaju, trka sa vremenom i nestrpljive mušterije su sastavni dio njihovog posla.
Nedavno smo mogli da vidimo i nemilu situaciju koja se desila kod nas između dostavljača i jedne mušterije nakon što joj je stigla poruka na privatan broj. Rečenica "Ej, kakva je hrana bila juče?" od strane kurira, podijelila je javnost, ali i prouzrokovala njegov otkaz na poslu.
Međutim, kao i uvijek postoji i druga "strana medalje". Novo istraživanje od strane jedne dostavljačke kuće iz Velike Britanije otkrilo je neprimjerena ponašanja mušterija prema njihovim radnicima. Studija kaže da ljudi pokušavaju da se nešto više povežu sa dostavljača kada im isporuče pakete kod kuće, te ih pozivaju i na "dejt".
Izvor: ShutterstockOsim toga, studija je pokazala i da mnogi ljudi umiju da bude i žustriji i da se neprimjereno ponašaju prema vozačima. Pa tako, 83 odsto dostavljača je iskusilo "burnout", odn. sagorijevanje na poslu i zabrinutost da će dobiti otkaz ako ne isporuče sve dostave na vreme, dok je samo 2 odsto njih reklo da nisu osjećali nikakav pritisak.
A najveće iznenađenje je izazvao podatak, da je skoro polovina dostavljača poznate britanske firme za dostavu, doživjelo da ih mušterije pozovu na "dejt" ili požele nešto više. Istraživanje je takođe ukazalo na to da se od vozača često traži da obavljaju zadatke i izvan opisa svog posla, dok je od 57 odsto zatraženo da paket direktno unesu u kuću kupca. Zanimljivo je da su mušterije u 40 odsto slučajeva zatražile da kurir sačeka dok ne dođu kući. Iz kompanije ističu da ništa od ovoga nije u opisu posla kurira i je svaki minut dragocjen, te da oni nemaju vremena da nose pakete unutra ili čekaju da mušterije stignu kući.
A da li ste se vi susreli sa nekom neobičnom situacijom prilikom dostave?
(MONDO)