• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Seksi reklama za mrtvačke kovčege

Slogan "Kovčezi u kojima izgledaš kao da si živ" izazvao burne reakcije poljske javnosti.

 Seksi reklama za mrtvačke kovčege Izvor: MONDO

Preduzećima koja se u Poljskoj bore za klijente reklamnim kalendarima sa golišavim manekenkama pridružio se nedavno i poljski proizvođač mrtvačkih kovčega Lindner a njegova reklamna kampanja za 2010. godinu "Seksi i mrtav" postala je odmah hit na internetu.

"Zašto fabrike namještaja mogu da reklamiraju svoj namještaj pomoću lepih žena a proizvođač mrtvačkih kovčega ne", odgovorio je portalu Virtualna Polska na optužbe da li je neukusno povezivanje erotike i smrti Bartolomjej Lindner zadužen za marketing u tom preduzeću.

Kontroverze izaziva i moto kalendara "Kovčezi u kojima izgledaš kao da si živ" a i to što neke ljepotice na slikama drže i simbole smrti kao što su kosa ili oružje.

Iako mnogi komentari na internetu u Poljskoj takvu reklamu za mrtvačke sanduke osuđuju, stručnjaci vjeruju da je na prvu loptu ispunila svoj cilj i kao nešto potpuno novo privukla pažnju.

"Erotika, seksualnost i smrt su motivi koji se takođe i povezani pojavljuju u kulturi oduvijek. Oduvek su budili interesovanje, nemir, kontroverze. Dobar su način da se privuče pažnja, ali ne da se kreira solidan imidž", kazao je direktor Varšavske škole reklame Slavomir Vojtkovski. (Beta)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop