Slogan "Kovčezi u kojima izgledaš kao da si živ" izazvao burne reakcije poljske javnosti.
Preduzećima koja se u Poljskoj bore za klijente reklamnim kalendarima sa golišavim manekenkama pridružio se nedavno i poljski proizvođač mrtvačkih kovčega Lindner a njegova reklamna kampanja za 2010. godinu "Seksi i mrtav" postala je odmah hit na internetu.
"Zašto fabrike namještaja mogu da reklamiraju svoj namještaj pomoću lepih žena a proizvođač mrtvačkih kovčega ne", odgovorio je portalu Virtualna Polska na optužbe da li je neukusno povezivanje erotike i smrti Bartolomjej Lindner zadužen za marketing u tom preduzeću.
Kontroverze izaziva i moto kalendara "Kovčezi u kojima izgledaš kao da si živ" a i to što neke ljepotice na slikama drže i simbole smrti kao što su kosa ili oružje.
Iako mnogi komentari na internetu u Poljskoj takvu reklamu za mrtvačke sanduke osuđuju, stručnjaci vjeruju da je na prvu loptu ispunila svoj cilj i kao nešto potpuno novo privukla pažnju.
"Erotika, seksualnost i smrt su motivi koji se takođe i povezani pojavljuju u kulturi oduvijek. Oduvek su budili interesovanje, nemir, kontroverze. Dobar su način da se privuče pažnja, ali ne da se kreira solidan imidž", kazao je direktor Varšavske škole reklame Slavomir Vojtkovski. (Beta)