Povišena, skraćena sjedišta u obliku konjskog sedla trebalo bi da omoguće da avionom na kratkim linijama može da leti što više putnika.
To bi omogućilo da takvi letovi budu još jeftiniji, ali, navodno, ne i neudobni.
Ergonomi italijanskog proizvođača interijera za avione Avioninteriors uvjeravaju vlasnike aviona na kratkim linijama da su otkrili formulu koja će usrećiti i njih i putnike na kratkim linijama.
Povišena, skraćena sjedišta sa sjedećom površinom u obliku konjskog sedla skajrajder trebalo bi da omoguće da u avione na kratkim linijama stane više putnika, a da letovi trajanja do jedan sat budu još jeftiniji, ali ne i neudobni.
"Kvaka" je u uspravnijem, jahačkom sjedenju kao na motociklu ili u sedlu na konju, pritom noge, gotovo kao u baru, pomalo vise pa im nije potreban naročito veliki prostor za koljena, prenio je zagrebački "Večernji list".
Engleski mediji su na vijest o ovom pronalasku reagovali podrugljivo jer su još 2006. u Irskoj kabinu sa takvim sjedištima konstruisanu za jeftinog avioprevoznika "Rajaner" prozvali "stočnom klasom".
Ideja je bila da se par zadnjih redova ekonomske klase na kratkim linijama zamjeni sjedištima u polustojećem, ne posebno neudobnom položaju.
Ruganje "stojećim" sjedištima 2006. bilo je toliko otrovno da je "Erbas", čiji su ih inženjeri projektovali za "Rajner", morao javno da se odrekne te ideje.
(Tanjug)