Da li postoji bolji način da kompanija izreklamira grudnjak koji daje efekat uvećanih grudi nego da za kampanju angažuje muškarca.
![Ovako muškarac reklamira grudnjak Ovako muškarac reklamira grudnjak](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Iako možda zvuči paradoksalno, maneken Andrej Pejić pojavio se kao glavna zvijezda kampanje koja promoviše novi grudnjak firme "Hema", a koji daje efekat podizanja i uvećanja grudi.
Maneken je juče, odmah po objavljivanju ovih fotki, osvanuo na naslovnicama mnogih svjetskih medija.
Holandski brend "Hema" odlučio se da za kampanju angažuje baš Pejića i kažu da oko toga nije bilo dvoumljenja.
Reklamu prati slogan da push-up grudnjak povećava vizuelni efekat za dva broja, a Andrej je, valjda, živi dokaz reklamnog slogana. Pejićev agent Džosef Teni je izjavio: "Ovo je revolucionarno. Nikad još muški model nije angažovan za kampanju ženskog donjeg veša. Andrej je ponovo pionir u nečemu".
(MONDO)