Da li postoji bolji način da kompanija izreklamira grudnjak koji daje efekat uvećanih grudi nego da za kampanju angažuje muškarca.
Iako možda zvuči paradoksalno, maneken Andrej Pejić pojavio se kao glavna zvijezda kampanje koja promoviše novi grudnjak firme "Hema", a koji daje efekat podizanja i uvećanja grudi.
Maneken je juče, odmah po objavljivanju ovih fotki, osvanuo na naslovnicama mnogih svjetskih medija.
Holandski brend "Hema" odlučio se da za kampanju angažuje baš Pejića i kažu da oko toga nije bilo dvoumljenja.
Reklamu prati slogan da push-up grudnjak povećava vizuelni efekat za dva broja, a Andrej je, valjda, živi dokaz reklamnog slogana. Pejićev agent Džosef Teni je izjavio: "Ovo je revolucionarno. Nikad još muški model nije angažovan za kampanju ženskog donjeg veša. Andrej je ponovo pionir u nečemu".
(MONDO)