Defanzivni fudbaler Partizana Nemanja Rnić zaštitno lice kompanije "Head&Shoulders".
![Fudbaler Partizana kao Samson Fudbaler Partizana kao Samson](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Poznate sportske ličnosti širom planete, pogotovo fudbaleri, nisu više samo zabavljači širokih masa, već ih razne kompanije koriste kao zaštitna lica za svoje kampanje.
Svjetski trend, koji diktira engleski fudbalski megastar Dejvid Bekam, došao je i do naših krajeva.
Tako je fudbaler Partizana Nemanja Rnić postao zaštitno lice kompanije Head&Shoulders", poznate po šamponima za kosu.
"Meni je veoma važno da se osjećam svježe. Dnevno imam dva treninga i želim da se osjećam svježe što je duže moguće. 'head&shoulders' mi pruža svježinu tokom cijelog dana a samim tim i samopouzdanje", izjavio je Rnić.
Inače, kompanija "head&shoulders" nedavno je sprovela istraživanje koje je pokazalo da muškarci itekako poklanjaju pažnju očuvanju kose.
Prema tom istraživanju, 86 odsto ispitanika reklo je da želi da "svjež osjećaj poslije tuširanja" traje što duže tokom dana. Njih 62 procenata je reklo da poslije 19 časova ne osjeća više svježinu, a 51 odsto muškaraca kaže da kada počne da nestaje svjež osjećaj, to je najvidljivije na njihovoj kosi.
Čista, tek oprana kosa čini da se 43 odsto muškaraca osjeća bolje, a 42 odsto njih dobija na samopouzdanju.
Prema istraživanju, 72 odsto muškaraca tušira se bar jednom dnevno (ohrabrujuć podatak, zar ne?).
(MONDO - foto: New Moment)