Šampanjac u konzervi sa potpisom američke starlete nije dovoljno zanimljiv za kupce, piše "San".
Oko 30.000 pakovanja šampanjca "rič proseko" skuplja prašinu u skladištima širom svijeta. Piće će vjerovatno morati da bude prodato na aukciji po znatno manjoj cijeni od planirane, jer će mu u maju isteći rok trajanja.
Iako se Paris (28) skinula gola i slikala premazana samo slojem zlatne farbe, ni ta vatrena reklama nije bila dovoljna da zainteresuje kupce.
Kada se "rič proseko" pojavio na tržištu, mnogi su osuđivali činjenicu da nasljednica imperije "Hilton", nekoliko puta hapšena zbog vožnje u pijanom stanju, reklamira alkoholno piće.
Međutim, vlasnik austrijske firme koja proizvodi "rič proseko" Ginter Ajols rekao je da za slabu prodaju šampanjca u konzervi ne krivi Hiltonovu.
"Paris je savršeni promoter ovog pića, i već planiramo nekoliko novih reklamnih kampanja sa njom", rekao je on.
(MONDO)