Usljed havarije na elektroenergetskom sistemu koja je prouzrokovala nestanak struje u više država regije, došlo je do poteškoća u napajanju baznih stanica koje omogućavaju korišćenje telekomunikacionih usluga.
Zahvaljujući tehničkim kapacitetima i ekspertskom znanju zaposlenih u kompaniji m:tel, sistem je ubrzo vraćen u funkciju a svi servisi m:tel-a su bez prekida bili dostupni korisnicima.
“I u ovakvim vanrednim situacijama, m:tel je pokazao svoju snagu i obezbedio svojim korisnicima neometanu komunikaciju. Svi ključni sistemi m:tel-a su radili i niti jednog trenutka nisu bili ugroženi. Najvažnije službe i država niti jednog trenutka nisu bili bez mobilnih i fiksnih veza, što govori o sposobnosti našeg sistema da funkcioniše i za vreme ovakvih havarija”, poručila je generalna direktorka kompanije m:tel Jelena Trivan.
Tehničke službe m:tel-a su odmah po izbijanju havarije na elektroenergetskom sistemu izašle na teren, što je osiguralo komunikaciju bez prekida u svim opštinama i gradovima. Iz m:tel-a su poručili da je negativan efekat ove havarije bio prisutan kod korisnika koji u svojim domovima nisu imali električne energije, što je dovelo do poteškoća u korišćenju usluga m:tel-a.
Svi servisi kompanije m:tel sada su dostupni u svim opštinama i gradovima.