• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Važnost brenda za tržišni uspjeh tema konferencije u Brčkom

Autor Nikolina Damjanić

Kompanija m:tel učestvovala na LRC poslovnoj konferenciji

 LRC poslovna konferencija u Brčkom Izvor: mtel

Pod sloganom „100 ušiju slušaju – 100 ruku kupuju!” 19. septembra je održana LRC konferencija u Brčkom i gdje su preduzetnici, stručnjaci, ali i oni koji tek pokreću svoju ideju, mogli da predstave svoje proizvode i usluge.

U okviru konferencije, održan je i stručni panel pod nazivom „Izgradnja brenda: Snaga identiteta“ na kojem je jedan od učesnika bio Mirko Blagić, glavni agent prodaje iz kompanije m:tel.

Predstavljajući način na koji kompanija m:tel u vrijeme globalizacije i velike konkurencije pridobija lojalnost korisnika, Blagić je istakao usmjerenost ka promjenama, koja je pokretač praćenja zahtjeva savremenog doba te jedna od najvažnijih odlika svih uspješnih kompanija. Naglasio je da je vizija kompanije m:tel okretanje ka budućnosti, novim tehnologijama, prilagođavanju promjenama i potrebama korisnika kako bi bila spremna za organizacione i tržišne transformacije.

Izvor: mtel

Konstantan rad na unapređenju kvaliteta usluga doprinosi izgradnji prepoznatljivog brenda i lojalnosti korisnika, poručeno je sa LRC konferencije u Brčkom održane uz prijateljsku podršku kompanije m:tel.

LRC Business Intelligence System Sarajevo, najstarija je i najveća bonitetna kompanija u BiH, koja djeluje na principima i po uzoru modernih kompanija za podršku poslovanju širom svijeta.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS