• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

m:tel oglašivač godine u BiH: Tri zlata za kampanju "Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu"

Autor Dušan Volaš

No Limit Advertising Festival 2024

 m:tel oglašivač godine u BiH: Tri zlata za kampanju "Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu" Izvor: m:tel

Kompanija m:tel ostvarila je izuzetan uspjeh na ovogodišnjem No Limit Advertising Festivalu, održanom 21. novembra 2024. godine u Sarajevu, osvojivši pet prestižnih nagrada koje potvrđuju njeno liderstvo u oglašivačkoj industriji.

m:tel je proglašen Oglašivačem godine, dok je kampanja „Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu“ osvojila tri zlatna priznanja za najbolju kampanju u kategorijama dobrobit društva, integrisane kampanje i digital. Dodatno, Jelena Trivan, generalna direktorka kompanije, ponijela je titulu oglašivačke ličnosti godine u BiH, čime je prepoznat njen izuzetan doprinos razvoju industrije i promociji društveno odgovornih vrijednosti.

Nagrađena kampanja, koja je nastala u saradnji sa agencijom Aquarius, posebno je pohvaljena zbog svoje društvene važnosti i snažne poruke. Agencija Aquarius takođe je proglašena Agencijom godine, čime je još jednom potvrđena uspješna sinergija između kompanije m:tel i njenog kreativnog partnera.

„Ponosni smo na ova priznanja koja odražavaju posvećenost kompanije m:tel stvaranju komunikacija koje mijenjaju društvo nabolje. Posebno nam je drago što su prepoznati i naši napori u promociji sigurnosti djece na internetu, jer vjerujemo da oglašavanje treba biti sredstvo za pozitivne promjene,“ izjavio je Stefan Ličina, šef Službe za odnose s javnošću kompanije m:tel.

Ove nagrade potvrđuju liderstvo m:tel-a u oblasti oglašavanja i njegovu predanost inovacijama, društveno odgovornim projektima i unapređenju komunikacije sa korisnicima. Kompanija m:tel nastavlja da pomjera granice, kreirajući kampanje koje imaju trajni društveni uticaj.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS