Svjesni činjenice da je prirodna nepogoda uticala na rad mnogih privrednih subjekata u državi, Mtel je odlučio da podrži poslovne korisnike iz ugroženih područjima kako bi nesmetano mogli nastaviti poslovanje.
Takođe, od 10. juna 2014. godine, poslovni korisnici će imati mogućnost da sa fiksne lokacije putem mobilne mreže koriste uslugu pristupa internetu (Officenet) i paketa usluga fiksne telefonije i pristupa internetu (Officeline plus) po povoljnijim uslovima. Za sva područja u kojima je fiksna mreža u prekidu, Mtel će omogućiti ove usluge putem mobilne mreže, a svu neophodnu opremu će ustupiti korisnicima na korištenje bez nadoknade i bez ugovornog vezivanja.
„Iako smo i sami pretrpjeli ogromne višemilionske gubitke, nismo zaboravili naš najvažniji zadatak, a to je da u ovim teškim trenucima i dalje pomažemo u omogućavanju nesmetane komunikacije za sve građane u BiH i da budemo humani i društveno odgovorni. Pomažući privrednicima da u periodu otežane komunikacije ipak nastave poslovanje, ulažemo u budućnost i dajemo šansu oporavku svim gradovima i selima koji su pretrpjeli velike štete i koje je jedino zajedničkim snagama moguće obnoviti “, rekli su u ovoj kompaniji.
Pogodnosti za korisnike fiksne telefonije, Open paketa ili interneta
Korisnici Mtel fiksne telefonije, OPEN paketa ili interneta mogu da podnesu zahtjev za za privremeni prekid pružanja usluge, koje će im biti odobreno u trajanju od 3 mjeseca, bez naknade, odnosno bez plaćanja pretplate. Nakon isteka perioda privremenog zamrzavanja, usluga će biti automatski aktivirana. Ukoliko tehnički uslovi ne budu ispunjeni nakon 3 mjeseca, po zahtjevu korisnika biće odobren privremeni prekid pružanja usluge na dodatnih 3 mjeseca.
Ovo se odnosi na korisnike sa područja Doboja, Bijeljine, Brčko Distrikta, Šamca, Zvornika, Banjaluke, Prijedora, Tuzlanskog i Zeničkog kantona.