Zaposleni u kompaniji "M:tel" učestvuju u različitim humanitarnim akcijama, ali i svojim kolegama čija je imovina ugrožena pružaju podršku i pomoć.
Izvor: mondo.ba
"I tokom narednih mjeseci zaposleni će konstantno izdvajati sredstva iz ličnih primanja, da bi svojim kolegama pomogli da saniraju nastalu štetu u najkraćem roku i da bi im obezbijedili da se vrate u svoje domove i nastave normalan život", saopšteno je iz kompanije "M:tel".
Iz kompanije napominju da zaposleni učestvuju u humanitarnim akcijama uporedo sa procjenjivanjem velike štete od poplava na kapacitetima kompanije "M:tel" i stabilizaciji telekomunikacionih sistema na području cijele BiH.
U saopštenju se podsjeća da su zaposleni u kompaniji "M:tel" tokom same poplave činili i nemoguće da bi funkcionisala komunikacija, koja je u tim danima značila spas za ugrožene.
"U kompaniji `M:tel` riječi prijateljstvo i humanost pišu se velikim slovima, a solidarnost među kolegama spaja ljude u veliku porodicu koja se uvijek vodi pozitivnim vrijednostima, kako u životu, tako i u poslovanju", saopšteno je iz ove kompanije.
Zaposleni u Kol centru su danima primali pozive iz poplavljenih područja, pomažući ljudima u nevolji, a obavještavali su Civilnu zaštitu o tome gdje je potrebno spasiti čovjeka u bujici koja prijeti, ali i spajali porodice i pružali sve informacije za koje je postojala potreba u tom trenutku.
Mnogi od zaposlenih u "M:telu" su, odmah nakon nepogode, zasukali rukave, pomažući u čišćenju poplavljenih kuća, doniranju najpotrebnijih namirnica za poplavljene, a Aktiv dobrovoljnih davalaca krvi ove kompanije napravio je plan davanja ove dragocjene tečnosti za potrebe bolnica.