Kompanija m:tel suočava se sa višemilionskom štetom uzrokovanom poplavama. Svakodnevno se ulažu ogromni napori da se u potpunosti saniraju posljedice nezapamćenih elementarnih nepogoda na ovim prostorima.
U najkritičnijim momentima prioritet je bio osposobljavanje mobilne mreže koja je sve vrijeme bila u funkciji na preko 90% baznih stanica u BiH, a već 18. maja vraćeni su njeni puni kapaciteti.
Najkritičnija situacija je bila u dobojskoj regiji, gdje je u izuzetno kratkom roku osposobljeno 20 baznih stanica.
Kada se voda povukla sa poplavljenih područja, počela je sanacija mrežnih kapaciteta s ciljem potpunog oporavka usluga fiksne mreže, interneta i digitalne televizije.
Čim je omogućen pristup dežurnim ekipama, u najbržem mogućem roku, nerijetko manjem od 24 časa, omogućen je servis fiksne mreže, internet usluga ili usluga Open IPTV-a za 24 000 korisnika na području Doboja, 4000 korisnika u Šamcu i Brčkom, za oko 19 000 korisnika na području grada Banjaluka, 2000 korisnika u Prijedoru, 19 000 u Bijeljini i oko 1500 korisnika na području Zvornika.
Vodeći računa o ugroženim područjima, kompanija m:tel je obrazovnim ustanovama, vrtićima, bankama, bolnicama, opštinskim, republičkim institucijama i graničnim prelazima, hitno obezbijedila privremena rješenja za nesmetano funkcionisanje.
Za sanaciju i rekonstrukciju mreže izdvajaju se značajna sredstva, što će korisnicima omogućiti ne samo stabilizaciju svih usluga nego i njihov unaprijeđen kvalitet. Ova ulaganja su od velikog značaja kako za stanovništvo na područjima pogođenim poplavama, tako i za razvoj privrede i društva uopšte. Sanacija ne podrazumijeva samo vraćanje u prvobitno stanje već modernizaciju mreže i pristup najmodernijim servisima i najvećim brzinama u BiH, u šta su se već uvjerili korisnici na području Doboja i Banjaluke.