U svijet tehnologije stiže još jedna promjena kada je u pitanju pretraživanje na internetu.
Naime, kompanija Google po prvi put nakon 2009. godine bilježi pad u pretraživanju, dok je konkurentska Yahoo objavila porast udjela pretraživanja. Ovo je obznanjeno nakon što su se obje kompanije uhvatile u koštac sa posljedicama dogovora pretrage na pretraživaču Firefox.
U skladu sa analitikom firme StatCounter, rezultati pokazuju da je Google pretraga na tržištu pala sa 79,3 odsto u novembru na 75,2 u januaru, dok je Yahoo skočio na 10,4 odsto u odnosu na prethodnih 7,4 odsto.
Za kompaniju Google ovo je najmanji udio od kada se prate analitički podaci, dok je kod kompanije Yahoo ovo najveći udio koji je ikada imala.
Razlog ovoj promjeni je taj što je Firefox postavio Yahoo kao svoju glavnu pretraživačku stranicu u Americi u novembru prošle godine, što je definitivno imalo uticaja na ovakve rezultate.