• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi telefon znači novi dizajn

Autor mondo.ba

Ova godina se najavljuje kao veoma plodna kada je mobilna industrija u pitanju. Fanovi smartfona širom svijeta željno iščekuju nove flagship modele omiljenih kompanija.

Zanimljiva stvar je da je veliki broj uređaja, uprkos velikoj potražnji, istovremeno razočarao veći broj korisnika.

Iako svi imaju vodeće modele, malo njih se zapravo razlikuje jedan do drugog. Da li tu leži suština problema?

Od samog početka godine mnogo Android smartfona je već izašlo na tržište, čak i među velikim igračima. Imena kao što su Samsung, HTC, LG, Motorola i Sony predstavljali su uređaj za uređajem, i ako bi se osvrnuli na evoluciju vodećih telefona svake kompanije tokom ovih godina, došli bismo do zaista impresivnih rezultata u najmanju ruku.

Problem je, međutim, što su se vremena promijenila. Dok je izbor nekada bio prilično slab sa uređajima samo pet navedenih kompanija koje su snabdijevale veliki dio tržišta, sada postoje na desetine drugih kompanija u igri, a neke su i u glavnim ulogama, kao npr. Huawei iz Kine, a drugi djeluju iz drugog plana kao, reicmo, Blu ​​Studio. Čak i “nova lica” poput OnePlus i Xiaomi pokušavaju da dobiju svojih pet minuta i ukradu šou vodećim svjetskim kompanijama.

Zbog toga ne čudi što su kompanije poput HTC-a u strahu od nadolazećeg talasa novih proizvođača. Dok su nekada imali stvarnu prednost zbog specifikacijama smartfona i dizajna, sada bilo koja druga kompanija uveliko upotrebljava metal, unibody dizajn i ima vrhunske specifikacije.

Realno gledano, jednostavno ne postoji način da mnoge od ovih kompanija mogu priuštiti da svake godine izbace u potpunosti autentičan i nov izgled svojih proizvoda.

Xperia Z4, samo što je najavljena, zapalila je internet u roku od samo nekoliko minuta. Sony-jev model namijenjen samo japanskom tržištu (barem za sada) treba posmatrati i u jednom drugom svjetlu. Ono što je “novo” kada je ovaj model u pitanju je samo to – Sony na prvom mjestu želi “novi” telefon.

HTC One M9 odgovara na sve tehničke zahtjeve novog vodećeg telefona, ali mnogi misle da je to nešto već viđeno, zbog njegovog izgleda.

Novi telefon ima najnovije i najbolje specifikacije, ili bar specifikacije koje su superiornije u odnosu na modele prije njega. Sudeći po aprilu, izgleda da vodeći modeli ove godine treba da sadrže sljedeće: Snapdragon procesor 810, 3GB RAM-a, barem 32GB skladišnog prostora, HD ili QHD ekran sa Gorilla Glass 4, a prednja kamera mora imati širokougaoni objektiv i relativno veliki broj megapiksela, a zadnja kamera mora imati dobar objektiv i veći broj megapiksela. Metal i/ili staklo treba koristiti bilo gdje, a ne samo za ekran.

Iako su oba ovogodišnja flagship telefona ispunila ove zahtjeve, ni HTC One M9 ni Sony Xperia Z4 nisu prihvaćeni kao “novi” telefoni, jer nemaju nešto drugo – novi dizajn.

I tu leži prava suština sadašnje situacije. Ljubitelji tehnologije su opsjednuti specifikacijama, ali kada samo predstavljanje dođe na red, ako kompanije nemaju kompletno redizajniran uređaj, to se ocjenjuje kao nešto što jednostavno nije vrijedno imati – novi telefon znači novi dizajn.

Ljudi prosto vole vidjeti “prije i poslije” slike svojih prijatelja, porodice i poznatih ličnosti. Recimo da je i ovdje sličan slučaj.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS