Samo tri mjeseca nakon lansiranja Messengera, Facebook je pokrenuo više od 11.000 botova na platformi.
Kompanija Facebook je najavila nekoliko novih karakteristika za ovu platformu, uključujući i onu koja se odnosi na brze odgovore, a koja ponudi korisnicima da odaberu jedan od nekoliko kratkih poruka za slanje. Tu je i druga opcija stalnog menija, koji prikazuje korisnicima dostupne komande.
Još više botova treba da se pojavi na ovoj mreži sa više od 23.000 programera koji su se prijavili da naprave botove sa alatima iz Wit.ai, startup-a koji se bavi procesuiranjem jezika, a koji je Facebook kupio prošle godine.
Više od 900 miliona ljudi širom svijeta koristi Messenger svakog mjeseca. Ukupne Messenger usluge dobijaju na popularnosti i sve više se koriste kao sredstvo komunikacije za posao.
Istraživanje objavljeno prošle nedjelje od strane Mobile Ecosystem Forum-a, tvrdi da 66 odsto korisnika širom svijeta obavlja posao preko ove aplikacije za ćaskanje.