Posle aplikacije Instagram i YouTube počeo da kopira TikTok.
U poslednje dve godine kineska aplikacija TikTok je u potpunosti zavladala društvenim mrežama.
Uskoro će ta aplikacija zabeležiti i jedan zaista neverovatan rekord.
TikTok će postati prva platforma koja će dostići milijardu aktivnih korisnika za mesec dana u tako kratkom vremenskom intervalu. Ovakav uspeh ove aplikacije može da se pronađe u njenoj jednostavnosti. Naime, kratki video snimci koji traju po 15-20 sekundi su apsolutni hit među omladinom, ali i kod onih starijih.
Zato ne čudi da se sve više društvenih mreža opredeljuje za svoju verziju TikTok-a, počev od aplikacije Instagram i funkcije Reels, a sada je na red došao YouTube sa opcijom Shorts. Korisnici YouTube platforme u Sjedinjenim Američkim Državama polako dobijaju ovu opciju, a očekuje se da nakon otpremanje te verzije, Shorts zvanično bude pušten i u ostatak sveta.
Trenutno se ova opcija nalazi u beta fazi, a YouTube na njoj radi prethodnih 12 meseci, te zaista možemo da očekujemo ovu funkciju veoma uskoro. Ona je beležila i dobre rezultate u ranoj beta verziji, preko 3,5 milijardi pregleda je imala, te ne čudi da je Google odlučio da je vreme za iskorak, prenosi GSM Arena.
Koliko smo mi primetili, Shorts se koristi veoma slično kao TikTok, a neće vam biti potrebna zasebna aplikacija, već ćete moći da pristupite ovoj opciji preko YouTube-a.