Društvena mreža Instagram će imati još više reklama u narednom periodu, ali postoji način kako da ih izbjegnete!
Jedna od najnovijih opcija na društvenoj mreži Instagram je klon TikTok aplikacije, u pitanju je Instagram Reels.
Sa Reels-om korisnik može da podijeli kratak video snimak od 30 sekundi, kao što to radi TikTok.
Kompanija Facebook je poznata po svom oglašavanju te ne čudi najnovija odluka da između objava na Instagram Reels-u ubace video reklamu koja će trajati po 30 sekundi, a ono što može da bude iritantno je činjenica da će biti preko cijelog ekrana, baš kao kada gledate objavu sa Reels-a. Korisnik će moći da identifikuje reklamu uz pomoć oznake "sponsored" koja će se pojaviti ispod imena tog profila.
Prvi talas testiranja je počeo da se odvija u Australiji, Brazilu, Nemačkoj i Indiji, još u aprilu, a sada su te reklame proširile i na ostatak svijeta. Ovakva odluka uopšte nije iznenađujuća, pogotovo kada uzmete u obzir da je Facebook najavio da će reklame stići i na Oculus Quest aplikacije.
Reels se pojavio u avgustu 2020. godine, a iz Facebook-a nisu otkrili kakvi su im utisci o novom formatu. U januaru je šef Instagram-a, Adam Moseri rekao za The Verge da "nisu još uvek zadovoljni". Reels je dostupan u više od 80 zemalja. Kako ističe AndroidCommunity, moći ćete da izbjegnete reklame tako što ne budete koristili full-screen režim, odnosno ne budete gledali Reels preko cijelog ekrana. Ipak, još uvijek nije poznato da li je u pitanju greška koju će Instagram ispraviti u budućnosti ili će ona ostati takva kakva jeste.
Potpuno je očekivano bilo da će i Instagram pojačati reklame na svojoj platformi, društvena mreža TikTok ima veliki broj korisnika i reklame su na njoj bile toliko uspješne da kompanije plaćaju i po 2 miliona dolara za jedan dan emitovanja istih, prenosi Bloomberg. Vidjećemo da li će Instagram imati slične uspjehe, što zaista može da bude slučaj pošto iza sebe imaju ekosistem kompanije Facebook.
(Mondo.rs)