Brajan Solis, Pol Papadimitriu i Toni Konrad biće predavači na regionalnoj konferenciji Spark.me u Bečićima. Ako vam njihova imena ništa ne znače, treba da saznate njihove radne biografije.
Spark.me je konferencija okuplja ljude iz sveta tehnologije i marketinga, startapove i ljude željne znanja. Ove godine (28. i 29. maj) u Bečiće dolaze: Brajan Solis, jedan od jednan od najpoznatijih svetskih marketing stručnjaka, Pop Papadimitriu, biznis inovator i strateg, Toni Konrad, serijski preduzetnik iz San Franciska i investitor u neke od najvećih tehnoloških startapova današnjice, Džon Bredford, jedan od ključnih aktera u izgradnji startap zajednice u Evropi, suosnivač F6S i Tech.eu, i bivši izvršni direktor Techstarsa u Londonu, Veronika Belmont, internet zvezda iz San Franciska i savetnica brojnih startapova, koja ima više od 1,7 miliona pratilaca na Twitteru, i Sara Roso, direktorka marketinga u Automatticu, kompaniji koja je kreirala WordPress.com, najpopularniji onlajn servis za hosting veb sajtova koji koriste WordPress platformu...
Papadimitiriu je osnivač Intelligence, kompanije koja pomaže organizacijama u formulisanju i implementaciji inovativnih biznis strategija. Papadimitriu se bavi istraživanjem na koji način velike tehnološke promene utiču na različita geografska područja, sa posebnim ostvrom na njihov uticaj na kulturu, društvo, budućnost biznisa, i generacije koje dolaze. Saznanja koja tom prilikom stiče, mu pomažu da osmisli inovativne poslovne sisteme i marketing strategije za neke od najvećih kompanija na svetu.
Papadimitriu je radio na uspostavljanju inovativnih mobilnih ekosistema u Evropi i Kini, a sarađivao je sa organizacijama kao što su - Microsoft, eBay, Fujitsu, Tumblr, EY, Canonical, Bell Labs, SABMiller, Criteo, Siemens, Evropska unija i Međunarodna unija za telekomunikacije (specijalizovana agencija Ujedinjenih nacija za telekomunikacije). Papadimitriou je takođe i savetnik mnogih startapova i producent nekoliko podkastova kao što su: „Layovers“ koji se bavi tematikom inovacija u avijaciji, "The Digital Loop" koji se bavi novinama na polju digitalnih tehnologija i „Notion Capital“ koji govori o temama bliskim B2B startapovima. Njegov upečatljiv nastup i šarm su mu doneli i ulogu voditelja LeWeba, jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih informacionim tehnologijama.
Ovo je prvi put da se Brajan Solis pojavljuje kao predavač na nekoj konferenciji u regionu. Solis je glavni analitičar u konsultantskoj kući Altimeter Group, koja se bavi istraživanjima u oblasti novih tehnologija, društvenih medija i privatnosti podataka na Internetu. U fokusu Solisovih istraživanja nalazi se uticaj digitalnih tehnologija na pojedinca, organizacije, kao i razvoj društva u cjelini. Solis sarađuje sa vodećim globalnim brendovima, izvršnim direktorima najvećih svjetskih kompanija, poznatim ličnostima i startapovima kako bi im pomogao da razviju inovativne poslovne strategije i da budu predvodnici digitalne revolucije.
Solis je autor nekoliko bestselera na temu uticaja novih tehnologija na budućnost biznisa, među kojima su “What’s the Future of Business”, “The End of Business as Usual” i “Engage”. Njegova poslednja knjiga, “X: The Experience When Business Meets Design”, predstavlja iskustvo (doživljaj) kupca kao novi, ključni, faktor u izgradnji brenda i kreiranju lojalnih klijenata. Solis je priznati i veoma traženi međunarodni govornik koji svoju viziju i iskustvo dijeli na konferencijama i događajima širom sveta. Njegovi članci se redovno pojavljuju u vodećim svjetskim časopisima na temu marketinga i vođenja biznisa, kao što su Ad Age, Forbes, Wired i VentureBeat. Solis vodi Revolution, popularni onlajn video serijal koji se bavi trendovima i najboljim praksama iz oblasti tehnologije, u kojem je imao priliku da ugosti poznate ljude iz sveta bisnisa, sporta i medija, kao što su Kejti Kurik, Mark Barnet, Šakil Onil, Bili Korgan, i Gaj Kavasaki.
Konrad je osnivač i izvršni direktor kompanije about.me, onlajn platforme koja korisnicima omogućava da na jednostavan način, kreiranjem ličnog veb sajta, predstave sebe na internetu. BItno je napomenuti da je about.me jedna od malobrojnih kompanija koja je u startap fazi kupljena od strane kompanije giganta (u ovom slučaju je to medijski gigant AOL), da bi kasnije bila otkupljena od svojih osnivača. Konrad je takođe jedan od osnivača investicionog fonda True Ventures iz Silicijumske doline, koji u svom portfoliju broji perspektivne tehnološke startapove kao što su Automattic, MakerBot, Blue Bottle Coffee, CONNECTIFIER, Glowforge, HODINKEE, High Fidelity, Typekit, Pluralsight i GrowthHackers.
Toni Konrad je i lično investirao u veliki broj tehnoloških startapova, od kojih su najpoznatiji Automattic, kompanija kreator WordPress.com-a, najpopularnijeg servisa za hosting veb sajtova koji koriste WordPress platformu, i Slack, jedan od najpopularnijih onlajn servisa za komunikaciju unutar timova. Toni Konrad se nalazi na čelu Tony Hawk fondacije koja za cilj ima pružanje pomoći ekonomski ugroženoj deci kroz kreiranje prostora za sport i rekreaciju, prvenstveno parkova za vožnju skejtborda. Na početku karijere, Konrad je proveo devet godina u inostranstvu, radeći u Indiji, Francuskoj i Indoneziji sa Danone Grupom, fokusirajući se na ekspanziju brenda u jugo-istočnoj Indoneziji.