• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Moć nije dovoljna, izgled je (naj)bitniji!

Autor mondo.rs

Svetska PC i laptop kompanija broj jedan dala je šansu mladim umetnicima da „začine“ novu liniju njenih računara i rezultati su spektakularni!

 Moć nije dovoljna, izgled je (naj)bitniji! Izvor: MONDO portal / Marko Čavić

Kompanija Lenovo poznata je kao vrlo hrabra kad su dizajn i eksperimentisanje sa izgledom njenih proizvoda u pitanju. Drugačije je bolje, krilatica je kompanije, koja savršeno opisuje Lenovo! Njihovi štandovi na sajmovima su potpuno drugačiji - puni boja, života, vrcavi, baš kao i njihov dizajn - na najpozitivniji način to mislimo. Tako je bilo i na ovogodišnjem IFA sajmu u Berlinu, na kojem smo imali priliku da upoznamo i popričamo sa jednim od dizajnera nove linije Yoga Glass Edition računara, koje krase dizajnerski radovi 16 mladih umetnika iz celog sveta, izabranih na konkursu tokom 2016. godine.

Lenovo je privukao veliku pažnju svojim konkursom za mlade dizajnere, kojima je ponudio šansu da se njihov rad nađe na računarima Yoga serije, koja je predstavljena na Sajmu u Berlinu.

MONDO MobIT je upoznao pobednika konkursa, dizajnera iz Francuske, koji se još uvek školuje na jednom od prestižnih umetničkih instituta u Milanu i ima viziju da će umetnost promeniti svet, iako ima tek 21 godinu - Loui Emono.

Izuzetno mi je drago da vidim moj dizajn na staklu, koje prekriva računar Lenovo Yoga 920, jer je istovremeno bilo i izazovno i zadovoljstvo raditi ovako nešto“, rekao nam je Loui, koji nije krio sreću zbog svega što je upravo doživeo, kao pobednik Lenovo takmičenja za dizajn. „Ovo je moj prvi projekat ovolike važnosti i s dizajnerske strane, to je ostvarenje sna, odmah na počeku. S druge strane, lično, ovo mi je bilo najizazovnije iskustvo do sada, jer je trebalo zadržati estetiku Yoga brenda u mom radu, ali i izaći iz okvira, koji je na neki način ograničavaju“.

Ideja o dizajnu je bila smišljeno vođena od samog početka, nije se desila kao trenutna inspiracija, objasnio nam je Loui, koji je svojim radom težio da spoji umetnost i tehnologiju na poseban način: „Razvijao sam različite verzije, različitih proporcija, koje bi mogle da se primene na različite podloge. Važno mi je bilo da stvorim grafiku „živog proizvoda“, koji budi emociju korisnika, a počeo sam od tačke - dvodimenzionalnog elementa, koji su sebi spaja sve moguće forme i dizajne. Opažanje i unutašnje emocije korisnika, kroz „hemiju“ s proizvodom stvaraju vibraciju, i svi su oslikani na mom radu. Mislim da rad, ovakav kakav jeste, oslikava inteligentan proizvod, koji komunicira s korisnicima, ali i posmatračima sa strane na poseban način“.

Kompanija Lenovo je omogućila svojim korisnicima da zaista imaju na raspolaganju drugačije i lepše računare, i to u seriji koja spaja fleksibilnost korišćenja s najmoćnijim opcijama trenutno dostupnim na tržištu.

U kompaniji smo svesni koliko je imidž važan, kao lični pečat koji ostavljamo svojom garderobom ili objavama na društvenim mrežama, tako i na uređajima koje koristimo. Kreirajući ovakav konkurs omogućili smo korisnicima da zaista imaju ličan izbor, a s druge strane smo omogućili neverovatnu promociju i mladim umetnicima širom sveta. Ovog puta je odabrano njih 16 od nekoliko stotina prijavljenih na konkurs, da svoju kreativnost izraze na poseban način, koji će im pomoći da kasnije budu prepoznati kao već dokazani umetnici“, rekao nam je Kamilo Albanese, izspred kompanije Lenovo, koja je obećala da će biti još ovakvih iznenađenja u budućnosti.

U Lenovo kompaniji žele da neguju tradiciju dizajna i cene kreativnost i preduzimljivost svojih korisnika, koji su nedavno imali priliku da se dokažu i na Moto Mods konkursu za Motorola telefone. Na ovaj način Lenovo gradi drugačiji, urban imidž svoje robne marke i ostaje potpuno posvećen svom sloganu „Different is Better“.

Cena "umetničkih" Lenovo Yoga 920 računara sa staklenim panelom i slikama mladih dizajnera startuje od 1.799 evra (Glass Edition), a uređaji se već nalaze u prodaji i mogu se kupiti u prodavnicama ili onlajn. U ponudi je i Star Wars kolekcija Yoga 920 modela sa početnom cenom od 1.899 evra i dostupnošću na nekoliko tržišta početkom prodaje.

Sve vesti sa IFA sajma iz Berlina pogledajte na linku.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS