Zategnuti odnosi na relaciji Apple - Facebook postali su upravo još zategnutiji! Mark Cukerberg odgovorio Timu Kuku, direktoru Apple kompanije.
„Istina je da bismo mogli da napravimo tone novca, kad bismo monetizovali naše korisnike - pod uslovom da su nam naši korisnici proizvod. Mi smo izabrali da tako ne radimo“, rekao je Tim Kuk u ReCode intervjuu na to što je Facebook proneverio podatke više od 50 miliona korisnika kroz Cambridge Analytica aferu.
Tim Kuk je u istom intervjuu naveo da je sad kasno da se Facebook samoreguliše, jer je došao do kraja, kao i da on ne bi mogao da se nađe u poziciji Marka Cukerberga, jer se ne ponaša tako kako se on ponaša.
The Verge je nakon ove priče objavio izjavu Marka Cukerberga, koji je odreagovao na ovo što je Tim Kuk rekao: „Znate, shvatam tu izjavu, ako to ne plaćam, nisam u stanju da brinem o tebi, izuzetno glupom i uopšte neusklađenom s istinom“.
Cukerberg je obrazložio svoju izjavu tvrdnjom da Facebook ostaje besplatan zbog činjenice da on povezuje ljude, kao i zbog činjenice da neki ljudi svakako ne bi bili u situaciji da ga sebi priušte, kad bi se plaćao. Zbog toga je model podržan advertajzingom jedini održiv model poslovanja, koji Facebook može da koristi, kako bi stigao do svih ljudi.
„Zvuči mi suludo da kompanije koje su spremne da vam naplate više svoje usluge pokušavaju da nametnu mišljenje svojim korisnicima da više brinu za njih. Naprotiv! Nemojmo dozvoliti da prevlada Stkoholmski sindrom“, rekao je Cukerberg.
Cukerbergu je za 10. april zakazano „suočenje“ sa Kongresom SAD-a, koji zahteva odgovore na pitanje kako je i zbog čega došlo do pronevere više od 50 miliona korisničkih naloga u nedavnoj Facebook aferi.