Ovogodišnji regionalni komunikacijski događaj u znaku broja 5!
Jubilarni, peti Play Media Day održaće se 05. 06. 2020. godine u Cinestar 4DX Delta Planetu, kada će Banjaluka ponovo na jedan dan postati regionalni komunikacijski centar i okupiti predstavnike najvećih regionalnih kompanija, agencija i medijskih kuća. Najveći komunikacijski događaj u Bosni i Hercegovini sa više od 1000 domaćih i regionalnih učesnika i oko 40 predavača i panelista, ove godine se vraća još veći i bolji, da dokaže ono što već godinama propagira - da je komunikacija beskonačna.
Organizator događaja, Play Team iz Banjaluke, otkriva da će ovogodišnje peto izdanje okupiti najcjenjenija i najzanimljivija imena iz svijeta komunikacija, koja će prenijeti svoja teorijska i praktična znanja iz oblasti marketinga, komunikacija, medija i PR-a, društvenih mreža, brendiranja i dizajna. Prvi potvrđeni predavači dolaze iz vodećih evropskih agencija, a ove godine nećemo slušati samo o najaktuelnijim trendovima u kreativnoj industriji. Slušaćemo o njihovom oblikovanju, kreiranju i nastanku, jer dolaze ljudi zaslužni za to. Dolaze njihovi kreatori.
Poznata su prva potvrđena imena predavača, kao i moderatorke, koja je poznato i svima omiljeno medijsko lice regiona. Za ugodnu atmosferu i odličnu energiju biće zadužena harizmatična Ida Prester, a u ulozi nekih od predavača, koji su prvi objavljeni ćemo vidjeti: Tijanu Tamburić, Diederik Van Middelkoop-a, Craig Black-a, Ole Huld-a i Igora Mladinovića.
Tijana Tamburić je osnivačica londonske kreativne agencije „Female Narratives“, a nalazi se na Forbsovoj listi „30 ispod 30“ najuspješnijih mladih ljudi na svijetu. Diederik van Middelkoop je izvršni kreativni direktor kompanije „Amp.Amsterdam“, a neki od njihovih klijenata su brendovi: Nike, Adidas, Coca-Cola, Heineken, Audi, BMW. Škot Craig Black je nezavisni dizajner i direktor kompanije Creative Inverclyde, kojem je talenat za kaligrafiju i tipografiju pružio priliku za rad na različitim svjetskim projektima iz svih poslovnih sfera.
Ole Huld je nezavisni crossmedia producent, programer i društveni pripovjedač, čiji je moto „Tehnologija je cool - ali ljudi su još više cool“. Pokretač je kreativnog i duhovitog koncepta „GrillTennis“. Igor Mladinović je kreativni direktor u hrvatskoj agenciji Imago Ogilvy, agenciji koja je osvojila prestižnog kanskog Lava. Slovi za jednog od najkreativnijih ljudi u Hrvatskoj, a reklamnim vodama uspješno plovi već 15 godina.
U fokusu ovogodišnjeg Play Media Day-a biće društveno odgovorni projekti, kao i oni koji upućuju na brigu o očuvanju životne sredine. Čitav događaj će biti u znaku ekologije, kako bi se skrenula pažnja na važnost djelovanja i prevencije, kada je riječ o našoj planeti.
Jubilarni peti regionalni komunikacijski događaj ponudiće mnoštvo kreativnog sadržaja, koji će predstavljati savršen spoj teorije i prakse kroz stručna predavanja, panele i radionice, na kojima će prisutni imati priliku da saznaju najnovije trendove u oblasti kreativne industrije.
Cjelodnevna konferencija biće prilika za sve individualce, kreativce, freelancere, ali i kreativne agencije, institucije, firme i kompanije da čuju najzanimljivije savjete iz oblasti koje ih zanimaju, kao i šansa za kvalitetno umrežavanje, koje je neophodno za stvaranje dobre poslovne klime u društvu.
“Putem protekla četiri događaja, predstavljeno je više od 150 predavača i panelista, uz gotovo 3000 učesnika iz BiH i regiona. Peti Play Media Day će utvrditi svoju poziciju, kao nezaobilazan događaj na mapi kreativne industrije regiona. Ove godine vlada veliko interesovanje internacionalnih marketinških stručnjaka, koji žele da budu dio programa događaja, što je pokazatelj da je događaj privukao pažnju ne samo regionalne, nego i svjetske publike”, poručuju organizatori.
Događaj koji će promijeniti pogled na kreativnu industriju, do sada neviđen u Bosni i Hercegovini, pružiće inspiraciju svima, koji su spremni da budu hrabriji i drugačiji od ostalih, te da postanu lideri u svojim sferama poslovanja.
Cjelodnevna doza pozitivne energije, odlične atmosfere, uspjeha, istrajnosti, volje, želje, truda i ljubavi, pružiće motivaciju i podstrek svima, koji dođu na peto izdanje Play Media Day-a, bez obzira kojim se poslom bavili.
Drugu godinu u nizu je Addiko Bank – banka partner događaja, dok je ovogodišnji Play Media Day 05 podržala i kompanija Mtel.
Više o događaju i prvim predstavljenim predavačima je dostupno na https://playmediaday.com/, kao i na društvenim mrežama Play Media Day. Akcijska cijena kotizacija od čak 50% popusta za sve pretplatnike na Play Media Day Newsletter od sada je dostupna na: http://playmediaday.com/kotizacije/.