U Severnoj Irskoj je u etar puštena reklama o bezbednosti u saobraćaju koja nikoga nije ostavila ravnodušnim, bolje reći sve je šokirala. Pogledajte zašto!
Bezbednost u saobraćaju je tema u svim zemljama sveta. Ponekad nam je potrebno nešto da nas šokira, da nas osvesti, prodrma da bismo shvatili i pridražavli se pravila. U saobraćaju je potrebno paziti ne samo na sebe već i na druge.
U Severnoj Irskoj je pokrenuta kampanja koja je šokirala mnoge. Zvaničnici su je nazvali "osetljivom", ali već je počela da daje efekte. Od 2000. godine u toj zemlji je, zbog neprilagođene brzine automobila, poginulo 28 dece.
Da više ne bio izgubljen nijedan mlad život, organizatori kampanje su "išli "prstom u oku". Snimljena je reklama, posle koje vam ostaju usta otvorena! U najmanju ruku - ne možete da ostanete ravnodušnim.
Ovaj jednominutni spot počinje u dečijoj učionici i pripremama mališana za izlazak u školski park. Klinci sede na travi i sve izgleda kao još jedan lep školski dan. Dok...
Pogledajte kampanju
Oni koji su osmislili kampanju simbolično su upotrebili baš broj izgubljenih dečijih života u saobraćajnim udesima, jer je on jednak prosečnom broju dece u školskim odeljenjima.
Ova reklama se, inače, ne emituje na televizijskim kanalima posle 21 čas.
Jednostavno, posle ovoga što ste videli treba da se zamislite, stavite prst na čelo...